Η Ford παρουσίασε για πρώτη φορά το εσωτερικό της νέας Mustang GTD, η οποία κοστίζει 300.000 ευρώ, κατά τη διάρκεια των προετοιμασιών του 24ώρου αγώνα Le Mans στην Ευρώπη.
Αυτές οι βελτιώσεις περιλαμβάνουν πτερύγια στους μπροστινούς προφυλακτήρες, μεγαλύτερο εμπρόσθιο splitter, πτερύγια κάτω από το αμάξωμα και σύστημα μείωσης αντίστασης για την πίσω πτέρυγα.
Το πακέτο Performance περιλαμβάνει επίσης ένα πακέτο για μείωση του βάρους το οποίο διαθέτει μεταξύ άλλων ένα σετ ελαφρύτερων τροχών 20 ιντσών από μαγνήσιο και αφαιρεί μερικά υλικά ηχομόνωσης. Το μοντέλο που εκτίθεται στο Le Mans διαθέτει νέο φινίρισμα Chroma Flame, μία από τις έξι βασικές επιλογές χρώματος, δίπλα στα Polymimetic Gray, Race Red, Shadow Black, Frozen White και Lightning Blue.
Το συγκεκριμένο μοντέλο είναι επίσης Carbon Series, με εμφανείς ίνες άνθρακα στο καπό, την οροφή και την πίσω πόρτα, συμπληρωμένα από τροχούς με φινίρισμα Magnetite.
Ωστόσο, οι οθόνες έχουν αποκλειστικά γραφικά υποδοχής και αποχαιρετισμού, που δείχνουν τη Mustang GTD σε όλη της τη δόξα.
Η GTD διαθέτει επίσης αποκλειστικό πίνακα οργάνων για τις ενδείξεις που αφορούν τους γύρους στην πίστα.
Η Mustang GTD έρχεται εξοπλισμένη με καθίσματα Recaro ως στάνταρ και διαθέτει νέο τιμόνι flat-bottom με επιπλέον χειριστήρια για τις ρυθμίσεις της ανάρτησης και της εξάτμισης.
Οι σχεδιαστές της Ford ενσωμάτωσαν επίσης δύο νέα κουμπιά στην κεντρική κονσόλα: ένα για την πρόσβαση στη λειτουργία ανύψωσης του μπροστινού άξονα και ένα άλλο που χρησιμεύει ως συντόμευση στη σελίδα Track Apps του συστήματος ψυχαγωγίας.
Σημαντική λεπτομέρεια τα τεράστια paddles από τιτάνιο καθώς και η αντίστοιχη διακόσμηση από τιτάνιο για τον περιστροφικό επιλογέα ταχυτήτων.
Η Ford αναφέρει ότι τα μεγαλύτερα paddles θα βοηθήσουν τους οδηγούς να έχουν καλύτερο έλεγχο στο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη οκτώ σχέσεων, αξιοποιώντας στο έπακρο τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα και τους 800 ίππους.
Η πρώτη δημόσια εμφάνιση της Ford Mustang GTD στην Ευρώπη συμπίπτει με την έναρξη των αιτήσεων για την ευρωπαϊκή αγορά.