Η πιο ακριβή Mustang που φτιάχτηκε ποτέ κόβει την ανάσα!

    Ημερομηνία:

    Η Ford παρουσίασε για πρώτη φορά το εσωτερικό της νέας Mustang GTD, η οποία κοστίζει 300.000 ευρώ, κατά τη διάρκεια των προετοιμασιών του 24ώρου αγώνα Le Mans στην Ευρώπη.

    Το αυτοκίνητο διαθέτει αποκλειστικά χειριστήρια και γραφικά, ενώ το προαιρετικό Performance Pack βελτιώνει την αεροδυναμική και μειώνει το βάρος.
    Η Mustang GTD είναι εξοπλισμένη με έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα V8 5.2 λίτρων που αποδίδει πάνω από 800 ίππους.
    Το Performance Pack ενσωματώνει βελτιώσεις στην αεροδυναμική της Mustang και μειώνει το βάρος της.
    Η πιο ακριβή Mustang που φτιάχτηκε ποτέ κόβει την ανάσα!

    Αυτές οι βελτιώσεις περιλαμβάνουν πτερύγια στους μπροστινούς προφυλακτήρες, μεγαλύτερο εμπρόσθιο splitter, πτερύγια κάτω από το αμάξωμα και σύστημα μείωσης αντίστασης για την πίσω πτέρυγα.

    Το πακέτο Performance περιλαμβάνει επίσης ένα πακέτο για μείωση του βάρους το οποίο διαθέτει μεταξύ άλλων ένα σετ ελαφρύτερων τροχών 20 ιντσών από μαγνήσιο και αφαιρεί μερικά υλικά ηχομόνωσης. Το μοντέλο που εκτίθεται στο Le Mans διαθέτει νέο φινίρισμα Chroma Flame, μία από τις έξι βασικές επιλογές χρώματος, δίπλα στα Polymimetic Gray, Race Red, Shadow Black, Frozen White και Lightning Blue.

    Η πιο ακριβή Mustang που φτιάχτηκε ποτέ κόβει την ανάσα!

    Το συγκεκριμένο μοντέλο είναι επίσης Carbon Series, με εμφανείς ίνες άνθρακα στο καπό, την οροφή και την πίσω πόρτα, συμπληρωμένα από τροχούς με φινίρισμα Magnetite.

    Η Mustang GTD διατηρεί το ψηφιακό περιβάλλον των στάνταρ Mustang με τον ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,4 ιντσών και την οθόνη infotainment 13,2 ιντσών.

    Ωστόσο, οι οθόνες έχουν αποκλειστικά γραφικά υποδοχής και αποχαιρετισμού, που δείχνουν τη Mustang GTD σε όλη της τη δόξα.

    Η GTD διαθέτει επίσης αποκλειστικό πίνακα οργάνων για τις ενδείξεις που αφορούν τους γύρους στην πίστα.

    Η πιο ακριβή Mustang που φτιάχτηκε ποτέ κόβει την ανάσα!

    Η Mustang GTD έρχεται εξοπλισμένη με καθίσματα Recaro ως στάνταρ και διαθέτει νέο τιμόνι flat-bottom με επιπλέον χειριστήρια για τις ρυθμίσεις της ανάρτησης και της εξάτμισης.

    Οι σχεδιαστές της Ford ενσωμάτωσαν επίσης δύο νέα κουμπιά στην κεντρική κονσόλα: ένα για την πρόσβαση στη λειτουργία ανύψωσης του μπροστινού άξονα και ένα άλλο που χρησιμεύει ως συντόμευση στη σελίδα Track Apps του συστήματος ψυχαγωγίας.

    Σημαντική λεπτομέρεια τα τεράστια paddles από τιτάνιο καθώς και η αντίστοιχη διακόσμηση από τιτάνιο για τον περιστροφικό επιλογέα ταχυτήτων.

    Η Ford αναφέρει ότι τα μεγαλύτερα paddles θα βοηθήσουν τους οδηγούς να έχουν καλύτερο έλεγχο στο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη οκτώ σχέσεων, αξιοποιώντας στο έπακρο τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα και τους 800 ίππους.

    Η πιο ακριβή Mustang που φτιάχτηκε ποτέ κόβει την ανάσα!

    Η πρώτη δημόσια εμφάνιση της Ford Mustang GTD στην Ευρώπη συμπίπτει με την έναρξη των αιτήσεων για την ευρωπαϊκή αγορά.

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Ο κρίσιμος ρόλος της νάυλον σακούλας στην έρευνα για τη γιάφκα των Αμπελοκήπων

    Ο χρόνος παραγωγής μίας …νάυλον σακούλας σκουπιδιών –φέρεται να...

    Ντίζελ, μαζούτ και άλλα προϊόντα μεταφέρονται από πλοίο σε πλοίο στο Αιγαίο, κοντά στη Λέσβο και τη Χίο

    Ανησυχία για ενδεχόμενη περιβαλλοντική ρύπανση προκαλούν οι μεταγγίσεις πετρελαίου...

    Τη Δευτέρα 2 Δεκεμβρίου η κεντρική προεκλογική εκδήλωση του...
    Best Shop