Πρόταση για να αναλάβει ο Δήμος Καλαβρύτων μαζί με τον Δήμο Αιγιάλειας την διαχείριση του ιστορικού τρένου του Οδοντωτού Καλαβρύτων, υπάρχει στα συρτάρια του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών.
Σύμφωνα με ανθρώπους των Καλαβρύτων η πρόταση αυτή συντάχτηκε ύστερα από την αδιαφορία που έχει επιδείξει η εταιρεία που έχει έως τώρα την διαχείριση της γραμμής, η Hellenic Train, η οποία έως τώρα δεν έχει καταφέρει να αξιοποιήσει εμπορικά το ιστορικό τρένο και να βοηθήσει μέσω αυτού και την τουριστική δυναμική της περιοχής, αλλά και την τοπική αγορά της.
Το χαρακτηριστικό παράδειγμα που θέτουν όσοι υποστηρίζουν την παραπάνω άποψη είναι αυτό που συνέβη προς τα τέλη του 2023 όταν η γραμμή του Οδοντωτού ήταν για ένα μήνα και κάτι παραπάνω off εξαιτίας των κατολισθήσεων που έγιναν στο φαράγγι με την εταιρεία να αδυνατεί να δώσει μια λύση.
Όμως δεν είναι μόνο αυτό. Σύμφωνα με παράγοντες της τουριστικής, αλλά και της εμπορικής αγοράς των Καλαβρύτων, η Hellenic Train, έχει μια συγκεκριμένη πολιτική σε ότι αφορά την δυναμική του τρένου. Συγκεκριμένα δρομολόγια, ανεξαρτήτου εποχικής περιόδου και χωρίς να λογαριάζει την ζήτηση που υπάρχει από το επιβατικό κοινό.
Το ιστορικό τρένο αποτελεί την δεύτερη τουριστική ατραξιόν για τα Καλάβρυτα μετά από το Χιονοδρομικό και από τη στιγμή που αυτό είναι εκτός λειτουργίας ή καλύτερα έχει μειωθεί η διάρκεια της σεζόν του (δεν υπάρχουν χιόνια), θα πρέπει να βρεθούν τρόποι για να καλύψει όσο αυτό είναι δυνατόν και το κενό που έχει δημιουργηθεί σε ότι αφορά την επισκεψιμότητα.