Η Ριάνα έγινε η πρώτη μαύρη γυναίκα παγκοσμίως που δημιούργησε δύο ξεχωριστές εταιρείες αξίας δισεκατομμυρίων, καθώς η Fenty Beauty και η Savage X Fenty ξεπερνούν πλέον συνολικά τα 3 δισ. δολάρια σε αποτίμηση. Το 2017, η Fenty Beauty ταρακούνησε τη βιομηχανία καλλυντικών, κερδίζοντας αμέσως κοινό και κριτικούς, αφού απάντησε σε ένα διαχρονικό κενό της αγοράς, λανσάροντας προϊόντα μακιγιάζ που απευθύνονταν σε ανθρώπους που είχαν για χρόνια μείνει εκτός των mainstream brands.
Η δημιουργός του «Diamonds» συνεργάστηκε με το Kendo της LVMH για να παρουσιάσει τη σειρά καλλυντικών της, εξασφαλίζοντας αρχική επένδυση 10 εκατ. δολαρίων. Η Fenty Beauty κυκλοφόρησε τον Σεπτέμβριο του 2017 σε φυσικά και online καταστήματα σε περισσότερες από 150 χώρες. Η παγκόσμια ανταπόκριση υπήρξε άμεση, με τη μάρκα να καταγράφει εκατοντάδες εκατ. δολάρια μέσα στην πρώτη εβδομάδα.
Στις πρώτες 30 ημέρες συγκέντρωσε 72 εκατ. δολάρια σε earned media value, ξεπερνώντας ονόματα όπως Kylie Cosmetics, Urban Decay, NYX, Benefit και KKW Beauty. Μόνο στο YouTube, τα βίντεο γύρω από τη Fenty Beauty έφτασαν τις 132 εκατ. προβολές τον πρώτο μήνα, ενισχύοντας τη διεθνή απήχησή της. Μέσα σε 40 ημέρες από το λανσάρισμα, η μάρκα πέτυχε 100 εκατ. δολάρια έσοδα, θέτοντας νέο σημείο αναφοράς για celebrity brands. Το 2018, ο Μπερνάρ Αρνό επιβεβαίωσε πως μέχρι το τέλος της χρονιάς η Fenty Beauty είχε αποφέρει σχεδόν 573 εκατ. δολάρια.
Την ίδια περίοδο, το Forbes ανέφερε ότι σε μόλις 15 μήνες λειτουργίας η Fenty Beauty είχε φτάσει τα 570 εκατ. δολάρια τζίρο. Το 2021, η αξία της εκτιμήθηκε στα 2,8 δισ. δολάρια, εξέλιξη που έκανε τη Ριάνα δισεκατομμυριούχο, χάρη και στο 50% που κατέχει στη μάρκα. Το 2023, επανεμφανίστηκε στο Super Bowl Halftime Show, προβάλλοντας ζωντανά προϊόν της Fenty Beauty, δημιουργώντας earned media αξίας 5,6 εκατ. δολαρίων μέσα σε 12 ώρες.
Η εννέα φορές βραβευμένη με Grammy τραγουδίστρια επέστρεψε δυναμικά στο επιχειρείν το 2018 λανσάροντας τη Savage X Fenty, μία inclusive σειρά εσωρούχων σχεδιασμένη για όλους τους σωματότυπους και αποχρώσεις δέρματος. Η εταιρεία δημιουργήθηκε μαζί με την TechStyle Fashion Group. Η ανακοίνωση έγινε αποκλειστικά μέσω Instagram της Ριάνα, με τη σελίδα να ανοίγει τον Μάιο του 2018 και pop–up store να λειτουργεί στο Μπρούκλιν.
Τον Σεπτέμβριο, η μάρκα έκανε ντεμπούτο στην Εβδομάδα Μόδας της Νέας Υόρκης και κέρδισε θετικά σχόλια για τη χρωματική και σωματική ποικιλομορφία των μοντέλων, παρά τις ενστάσεις για ελλείψεις σε μεγάλα μεγέθη. Η πρώτη συλλογή εξαντλήθηκε σε λιγότερο από 30 ημέρες. Το 2020, η Fast Company συμπεριέλαβε τη Savage X Fenty στις δέκα πιο επιδραστικές fashion εταιρείες. Η Ριάνα κατέχει το 30% της, με σημερινή αξία περίπου 1 δισ. δολαρίων, που αντιστοιχεί σε 300 εκατ. δολάρια για το προσωπικό της μερίδιο.
Συνολικά, οι δύο μάρκες της Ριάνα αξίζουν πάνω από 3 δισ. δολάρια με το προσωπικό της μερίδιο να υπολογίζεται γύρω στα 1,7 δισ. δολάρια. Η επιχειρηματική αυτοκρατορία της συνεχίζει να επεκτείνεται με τις Fenty Skin και Fenty Hair. Ετήσια, τα κέρδη της από τις επιχειρήσεις ομορφιάς κυμαίνονται μεταξύ 40 και 80 εκατ. δολαρίων. Από τον Ιούνιο 2018 έως Ιούνιο 2019 κέρδισε 65 εκατ. δολάρια, και την επόμενη χρονιά άλλα 45 εκατ.
Μετά τη γέννηση του τρίτου παιδιού της με τον A$AP Rocky τον Σεπτέμβριο, η Ριάνα έχει επανέλθει σε δημόσιες εμφανίσεις, ενώ πρόσφατα έγινε η μαύρη καλλιτέχνιδα με τις περισσότερες αναπαραγωγές στο Spotify, προσθέτοντας ακόμη ένα ορόσημο στην πορεία της.





