Η επιτυχία βασίζεται κυρίως σε δύο μοντέλα: το SU7, που έγινε το δημοφιλέστερο ηλεκτρικό sedan στην Κίνα μέσα σε μόλις έναν χρόνο, και το ολοκαίνουργιο crossover YU7, που ξεκίνησε παραδόσεις τον Ιούλιο και ήδη δείχνει να αποτελεί σοβαρή απειλή για το Tesla Model Y. Μόνο τον Αύγουστο, το SU7 σημείωσε σχεδόν 20.000 πωλήσεις, ενώ το YU7 έφτασε τις 16.548, ανεβάζοντας το συνολικό νούμερο σε επίπεδα που καμία άλλη startup δεν έχει πετύχει τόσο γρήγορα.

Η δυναμική αυτή ξεχωρίζει ακόμη περισσότερο αν συγκριθεί με άλλες προσπάθειες νεοφυών εταιρειών. Η Rivian και η Dyson απέτυχαν να βρουν σταθερό βηματισμό, ενώ η ίδια η Tesla χρειάστηκε χρόνια και τεράστια κεφάλαια για να επιβιώσει. Η Xiaomi, με φόντο την ισχυρή κινεζική βιομηχανία και την εμπειρία της στον ανταγωνιστικό χώρο της τεχνολογίας, δείχνει πως η «παραγωγή δεν είναι απαραίτητα δύσκολη» όταν υπάρχουν οι σωστές προϋποθέσεις.
