Την πρώτη της βουτιά για φέτος ανακοίνωσε μέσω Instagram ότι έκανε η Ζέτα Μακρυπούλια.




H ηθοποιός και παρουσιάστρια, μάλιστα, ανήρτησε και το σχετικό άλμπουμ με φωτογραφίες από την πρώτη καλοκαιρινή επίσκεψή της σε παραλία.




Όπως γράφει, δε, στη λεζάντα της ανάρτησης «το καλοκαίρι μου φέρνει πάντα χαρά, αν και το φετινό επέλεξα να το περάσω κάνοντας θεατρική περιοδεία».
«Καλό μήνα, καλό καλοκαίρι φίλοι μου!» καταλήγει στην ανάρτησή της η Ζέτα Μακρυπούλια.

