Ιδιωτική ετικέτα: Ώθηση στις πωλήσεις από τα τρόφιμα

    Ημερομηνία:

    Στο 26,9% διαμορφώθηκε το μερίδιο των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας επί των συνολικών πωλήσεων στα σούπερ μάρκετ το πρώτο πεντάμηνο του έτους, αυξημένο κατά 4,8% σε σύγκριση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα.

    Τα τρόφιμα, η κατηγορία στην οποία οι πληθωριστικές πιέσεις «επιμένουν» και τους πρώτους μήνες του 2024, είναι εκείνα που δίνουν ώθηση στις πωλήσεις των PL προϊόντων, όπως προκύπτει από τα στοιχεία της εταιρείας Circana, καθώς οι καταναλωτές φαίνεται να αναζητούν όσο τον δυνατόν οικονομικότερες λύσεις προκειμένου να καλύψουν τις βασικές ανάγκες της διατροφής τους.
    GLEARNET

    Αντίθετα, σύμφωνα με τα ίδια στοιχεία, στις κατηγορίες των προϊόντων προσωπικής υγιεινής καθώς και των προϊόντων για τη φροντίδα του σπιτιού, τα «ανώνυμα» προϊόντα κινούνται πτωτικά σε σχέση με το προηγούμενο έτος.

    Συγκεκριμένα, στα τρόφιμα το μερίδιο των PL διαμορφώνεται στο 27,3% έναντι 26,3% την ίδια περίοδο του 2023, στα προϊόντα προσωπικής φροντίδας στο 21,2% έναντι 22,6% πέρσι και στα είδη για τη φροντίδα του σπιτιού στο 26,6%, έναντι 27,3% πέρσι.

    Την ίδια στιγμή τα τρόφιμα, σύμφωνα πάντα με τα στοιχεία της Circana, αποτελούν τη μόνη από τις τρεις μεγάλες κατηγορίες, στην οποία συνεχίστηκαν μεσοσταθμικά οι αυξήσεις ανά τεμάχιο (+0,9%) κατά την περίοδο Ιανουάριος – Μάιος 2024, με τα σνακς και τα είδη μαγειρικής να οδηγούν την «κούρσα» των ανατιμήσεων με άνοδο 3,3% και 3,6% αντίστοιχα. Στο αντίποδα, η μέση τιμή ανά τεμάχιο στην κατηγορία των προϊόντων προσωπικής υγιεινής μειώθηκε κατά -2,5% και στα προϊόντα για το σπίτι κατά -0,9%.

    Το 27,1% των πωλήσεων στα σούπερ μάρκετ έγινε από προσφορές

    Παράλληλα, με μεγαλύτερη ένταση σε σχέση με πέρσι, συνεχίστηκαν και στις τρεις μεγάλες κατηγορίες προϊόντων οι προωθητικές ενέργειες από πλευράς των επιχειρήσεων του οργανωμένου λιανεμπορίου. Συγκεκριμένα, το 27,1% των συνολικών πωλήσεων στα σούπερ μάρκετ έγινε υπό το καθεστώς προσφοράς ή προωθητικής ενέργειας έναντι 25,4% το αντίστοιχο 5μηνο του 2023.

    Αξίζει να σημειωθεί πως στα τρόφιμα καταγράφεται η μικρότερη αύξηση προωθητικών ενεργειών μεταξύ των τριών κατηγοριών, με ποσοστό 26,8% φέτος έναντι 25,5% το 5μηνο του 2023.

    Αντίθετα στα προϊόντα προσωπικής υγιεινής, το ποσοστό των πωλήσεων υπό καθεστώς προσφοράς έφτασε το 30,3% από 28,1% την αντίστοιχη περίοδο και στα προϊόντα για τη φροντίδα του σπιτιού το 27,8% από 24,1% πέρσι, καταγράφοντας αύξηση 3,7 ποσοστιαίων μονάδων.

    Φλίγκος

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Welcome to Up 2025: Ταξιδεύοντας και ερευνώντας τα Ελληνικά νησιά

    Μια μοναδική εικαστική και επιστημονική εμπειρία περιμένει το κοινό...

    Σύλλογος Συνταξιούχων Δημοσίου Αχαΐας: Έδωσε το «παρών» στην απεργιακή συγκέντρωση της Πάτρας

    Συγκέντρωση στην πλατεία Γεωργίου και συλλαλητήριο στο κέντρο της...

    Πάτρα: Σε επιφυλακή η Πολιτική Προστασία του Δήμου

    Λόγω των έντονων και επικίνδυνων καιρικών φαινομένων που σύμφωνα με τις προβλέψεις...

    Αιγιάλεια: Εξαρθρώθηκε σπείρα που έκλεβε πολίτες παριστάνοντας υπαλλήλους του ΔΕΔΔΗΕ

    Το παράνομο περιουσιακό όφελος που αποκόμισαν οι κατηγορούμενοι ανέρχεται...