Ιδού τα τεχνικά χαρακτηριστικά της Πατρών Πύργου

    Ημερομηνία:

    Με το έργο αναμένεται σημαντική τόνωση της τοπικής οικονομίας, ειδικά της αγροτικής παραγωγής της Δυτικής Πελοποννήσου, καθώς δεκάδες χιλιάδες τόνοι αγροτικών και μεταποιημένων προϊόντων (οπωροκηπευτικά, κονσερβοειδή κ.λπ.) διακινούνται κάθε χρόνο από την εν λόγω περιοχή προς τα μεγάλα αστικά κέντρα, κυρίως της Αθήνας, και άλλους διεθνείς προορισμούς.

    Επιπλέον, δεδομένου ότι από τον νομό Ηλείας ξεκινούν οι θαλάσσιες συνδέσεις της ενδοχώρας με τα νησιά του Ιονίου (Ζάκυνθο, Ιθάκη, Κεφαλονιά, Κύθηρα), η κατασκευή της Πατρών-Πύργου θα συντελέσει στην κατάργηση των δυσχερειών αυτής της σύνδεσης των νησιών με τις υπόλοιπες περιοχές της χώρας και θα διευκολύνει την περαιτέρω τουριστική ανάπτυξή τους.

    Η κατασκευή της Πατρών-Πύργου, σε συνδυασμό με τις υπάρχουσες θαλάσσιες συνδέσεις και τους λιμένες υποδοχής (Πάτρα, Κυλλήνη, Κατάκολο κ.λπ.), καθώς και το διεθνές αεροδρόμιο του Αράξου, είναι βέβαιο ότι θα συμβάλλει στη δημιουργία ενός δεύτερου κύματος ανάπτυξης των τουριστικών εγκαταστάσεων σε όλη την περιοχή. Ενώ σημαντική θα είναι και η συμβολή του αυτοκινητόδρομου στην -έμμεση- διευκόλυνση των τουριστών που καταφθάνουν με κρουαζιερόπλοια στο λιμάνι του Κατάκολου με προορισμό την Αρχαία Ολυμπία.

    Κατασκευή και τεχνικά χαρακτηριστικά της Πατρών-Πύργου

    Στα εργοτάξια που θα αναπτυχθούν για την κατασκευή της Πατρών-Πύργου θα απασχοληθούν περίπου 800 εργαζόμενοι.

    Το πρώτο τμήμα των 13 χλμ. από το Μιντιλόγλι έως την Κάτω Αχαΐα αφορά διαπλάτυνση της υφιστάμενης εθνικής οδού Πατρών-Πύργου. Το υπόλοιπο τμήμα είναι νέα κατασκευή (νέα χάραξη μέσω της κοιλάδας της Ήλιδας).

    – Ο νέος αυτοκινητόδρομος έχει δύο λωρίδες και ΛΕΑ ανά κατεύθυνση, με ενδιάμεση κεντρική διαχωριστική νησίδα.

    – Οκτώ κόμβοι συνδέουν τον αυτοκινητόδρομο με πολλά χωριά και πόλεις, καθώς και με τη βιομηχανική ζώνη της Πάτρας, με σχεδόν 200.000 ωφελούμενους.

    – Δύο μετωπικοί σταθμοί διοδίων: Κάτω Αχαΐα (ζώνη χρέωσης διοδίων Μιντιλόγλι – Κυλλήνη) και Χανάκια (ζώνη χρέωσης διοδίων Κυλλήνη-Πύργος)

    -Δύο πλευρικοί σταθμοί διοδίων στην Κάτω Αχαΐα και την Αμαλιάδα.

    – Δεκαπέντε γέφυρες

    – Είκοσι επτά άνω διαβάσεις και 37 κάτω διαβάσεις.

    – Εκατόν πενήντα οχετοί

    – Τοίχοι αντιστήριξης μήκους 7.250 μ.

    – Δύο Σταθμοί Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών (Καραίικα και Πύργος και στις δύο κατευθύνσεις).

    – Ένα εφεδρικό Κέντρο Διαχείρισης Κυκλοφορίας (που περιλαμβάνει και εγκατάσταση της Τροχαίας Αυτοκινητοδρόμων) στον Πύργο.

    – Δύο Σημεία Εξυπηρέτησης Πελατών, στους μετωπικούς σταθμούς διοδίων (Κάτω Αχαΐα και Χανάκια).

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Σία Αναγνωστοπούλου: “Έντονη διαμαρτυρία για το κλείσιμο των καταστημάτων ΕΛΤΑ Αχαΐας”

    Κοινοβουλευτική αναφορά προς τους Υπουργούς  Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Εθνικής...

    Φοινικούντα:Τι ζητά ο ανιψιός του 68χρονου νεκρού ιδιοκτήτη του κάμπινγκ με εξώδικο

    Το θρίλερ της Φοινικούντας  είναι δίχως τέλος καθώς από τη...

    Σπύρος Σορβατζιώτης: Η δήλωση του προέδρου του ΔΣ Πατρών

    Σε δήλωσή του, ο πρόεδρος του Δικηγορικού Συλλόγου Πατρών,...

    Ωράριο φορτοεκφόρτωσης: Επιστολή Πελετίδη, προς τις μεταφορικές εταιρείες, την ΟΕΒΕΣΝΑ και τον Εμπορικό Σύλλογο

    Την ανάγκη σεβασμού του ωραρίου φορτοεκφόρτωσης στους πεζόδρομους του...