ΙΕΛΚΑ: Ένας στους δύο «κόβουν» τις αγορές τους στα βασικά καταναλωτικά είδη

    Ημερομηνία:

    Mavropoulis

    Η έρευνα του Ινστιτούτου έγινε από τις 9 έως 11 Νοεμβρίου 2022 και τα αποτελέσματα βασίστηκαν στις απαντήσεις 1.000 καταναλωτών και έδειξαν τα εξής:

    • Το  80% του κοινού δηλώνει ότι έχει ακυρώσει δαπάνες διασκέδασης όπως είναι η εστίαση, οι διακοπές, τα ταξίδια κ.ά.
    • Το 66% επισημαίνει ότι έχει μειώσει την κατανάλωση ρεύματος, ενώ 62% του κοινού αναφέρει ότι έχει αναβάλει εργασίες συντήρησης και επισκευής, π.χ. στο σπίτι ή στο αυτοκίνητο.
    • Το 55% δηλώνει ότι έχει μειώσει συνολικά τις αγορές σε είδη τροφίμων και είδη παντοπωλείου.
    • Το 25%  λέει ότι έχει χρησιμοποιήσει χρήματα από τις αποταμιεύσεις του προκειμένου να καλύψει τις αγορές του.
    • Το 20% έχει αναβάλει την πληρωμή λογαριασμών ή έχει προχωρήσει σε στάση πληρωμής των υποχρεώσεών του.
    • Το  15% δηλώνει ότι έχει αυξήσει τον χρόνο εργασίας ή έχει βρει δεύτερη εργασία προκειμένου να αυξήσει το εισόδημά του, ενώ το 10% έχει αυξήσει τη χρήση πιστωτικών καρτών για να καλύψει τις αγορές του.
    • Μόλις 9% του κοινού τονίζει ότι δεν έχει λάβει απολύτως κανένα μέτρο για την αντιμετώπιση των πληθωριστικών πιέσεων.

    Δείτε παρακάτω τους σχετικούς πίνακες του ΙΕΛΚΑ

    ΙΕΛΚΑ: Ένας στους δύο «κόβουν» τις αγορές τους στα βασικά καταναλωτικά είδη

     

    ΙΕΛΚΑ: Ένας στους δύο «κόβουν» τις αγορές τους στα βασικά καταναλωτικά είδη

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    55χρονος κατηγορείται ότι ξυλοκόπησε και απείλησε να σκοτώσει τη σύζυγό του

    Στο Τριμελές Πλημμελειοδικείο Θεσσαλονίκης παραπέμφθηκε να δικαστεί ένας 55χρονος άντρας που...

    Βενετία:Αντιδρούν οι κάτοικοιγια το εισιτήριο των 5 ευρώ – Συγκρούστηκαν με την αστυνομία, δείτε βίντεο

    Βίαιες συγκρούσεις ξέσπασαν την Πέμπτη στη Βενετία μεταξύ της...

    Πάτρα: Ψηφίστηκαν οι αντιδρομήσεις Κανακάρη-Κορίνθου, αλλά με αντιπολιτευτικές επιφυλάξεις

    Παρά το αίτημα των παρατάξεων της αντιπολίτευσης για να...