Από τον Ιανουάριο έως τον Αύγουστο του 2025, οι ταξινομήσεις νέων αυτοκινήτων στην Ευρωπαϊκή Ένωση υποχώρησαν κατά 0,1% σε σχέση με το προηγούμενο έτος, παρότι καταγράφηκαν δύο συνεχόμενοι μήνες θετικής ανάπτυξης.
Το μερίδιο αγοράς των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων με μπαταρία (BEV) για το ίδιο διάστημα διαμορφώθηκε στο 15,8%, επίπεδο χαμηλότερο από τον ρυθμό που απαιτεί η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση. Αντίθετα, τα υβριδικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα (HEV) παρέμειναν η πιο δημοφιλής επιλογή αγοραστών, σύμφωνα με την ACEA.
Μέχρι τον Αύγουστο, τα BEV αντιπροσώπευαν 1.132.603 ταξινομήσεις, με αύξηση από το 12,6% της ίδιας περιόδου του 2024. Η Γερμανία (+39,2%), το Βέλγιο (+14,4%) και η Ολλανδία (+5,1%) στήριξαν την άνοδο, σε αντίθεση με τη Γαλλία (-2%).
Τα HEV έφτασαν τις 2.485.069 μονάδες, κατέχοντας το 34,7% της αγοράς, με ισχυρή ανάπτυξη στη Γαλλία (+30,5%), Ισπανία (+29,3%), Γερμανία (+10,1%) και Ιταλία (+9,4%).
Τα plug-in υβριδικά (PHEV) κατέγραψαν σημαντική άνοδο με 631.783 ταξινομήσεις (8,8% της αγοράς), χάρη σε εκρηκτικές αυξήσεις στην Ισπανία (+99,9%), τη Γερμανία (+61,2%) και την Ιταλία (+62,6%).

Σε ετήσια βάση, τον Αύγουστο 2025, οι ταξινομήσεις BEV αυξήθηκαν κατά 30,2%, τα HEV κατά 14,1% και τα PHEV κατά 54,5%, καταγράφοντας έξι συνεχόμενους μήνες ισχυρής ανόδου.
Αντίθετα, τα βενζινοκίνητα αυτοκίνητα μειώθηκαν κατά 19,7% (2.012.580 μονάδες), περιορίζοντας το μερίδιό τους στο 28,1%. Η πτώση ήταν εντονότερη στη Γαλλία (-33,5%), ακολουθούμενη από Γερμανία (-25,2%), Ιταλία (-17,6%) και Ισπανία (-13,1%).
Η ACEA, που εκπροσωπεί τους 16 κορυφαίους κατασκευαστές αυτοκινήτων, φορτηγών και λεωφορείων της Ευρώπης, υπογραμμίζει τη σαφή στροφή της αγοράς προς την ηλεκτροκίνηση, παρά τις διαφοροποιήσεις ανά αγορά.