Μια σειρά από μοντέλα αμιγώς ηλεκτρικά έχει «στη γραμμή» η Audi για τα επόμενα τρία χρόνια, που εκτός του χαρακτηριστικού «στίγματος» που θα φέρουν στη νέα εξηλεκτρισμένη εποχή, θα έχουν σημαντικές καινοτομίες που θα τους δίνουν ξεχωριστά χαρακτηριστικά. Η Audi θέλει να συνεχίσει να παίζει βασικό ρόλο στις αγορές της Ευρώπης και όχι μόνο, όπου έχει παρουσία, οπότε και με την προηγμένη τεχνολογία που θα εισάγει σε κάθε κατηγορία αυτοκινήτου στο άμεσο μέλλον, θα συνεχίσει να αποτελεί σημείο αναφοράς.
Audi E-tron (2023)
Το πρώτο ηλεκτρικό ευρείας παραγωγής της Audi θα παραμείνει στη γκάμα, καθώς όλα τα μοντέλα της γερμανικής εταιρείας θα «πηγαίνουν» προς τα εκεί αλλά θα υποστεί μια σειρά από σημαντικές αναβαθμίσεις που θα το κρατήσουν ακμαίο ως αιχμή του δόρατος απέναντι στον ανταγωνισμό. Μιλάμε για το μοντέλο που θα τοποθετηθεί «απέναντι» στα αμιγώς ηλεκτρικά SUV, BMW iX και Mercedes EQE και αναμένεται να ξεκινήσει η διάθεσή του μέσα στο 2023. Το ανανεωμένο E–tron, θα έχει αναβαθμίσεις στα ηλεκτρονικά του, πιο αποδοτικούς κινητήρες και μια μπαταρία νέας γενιάς, θα εμφανίζει πολύ μεγαλύτερη αυτονομία από ότι το τρέχον, με κάποιες εκδόσεις του να ξεπερνούν τα 600 χιλιόμετρα με μια φόρτιση.
Audi Q6 E-tron (2024)
Το ηλεκτρικό αντίστοιχο του Audi Q5 θα βασίζεται στη νέα πλατφόρμα PPE EV που αναπτύσσει η Audi με την Porsche που θα τη χρησιμοποιήσει στην ηλεκτρική Macan και προφανώς, λόγω της ιδιαιτερότητας αυτής, τα δύο μοντέλα θα μοιράζονται κι άλλα χαρακτηριστικά. Το επίπεδο πάτωμα και η απουσία του τυπικού κινητήρα θα δημιουργήσουν τις προϋποθέσεις για μια πολύ πιο ευρύχωρη καμπίνα από αυτή του Q5, ενώ η προηγμένη αρχιτεκτονική, θα κάνει το μοντέλο απόλυτα ανταγωνιστικό στις κορυφαίες προτάσεις της αγοράς, σε θέματα που έχουν να κάνουν με την αυτονομία, τους χρόνους φόρτισης και φυσικά τις επιδόσεις.
Audi A4 E-tron (2024)
Η Audi το 2024 θα διεκδικήσει τα πρωτεία των πωλήσεων της κατηγορίας από το Tesla Model 3, σε μια κατηγορία που μέχρι τότε θα έχουν κάνει το δικό τους κοινό τόσο η BMW i4, όσο και το αναμενόμενο Polestar 2. Απέναντι σε αυτό το «κατεστημένο» ένα ηλεκτρικό Α4 θα είναι η καλύτερη απάντηση από την Audi, που θα παρουσιάσει το δικό της μοντέλο βασισμένο στην προηγμένη πλατφόρμα PPE, η οποία θα είναι κοινή με το Q6. Στην ηλεκτρική εκδοχή του Α4, θα πρέπει να περιμένουμε και έκδοση RS4 που θα είναι στην κορυφή της γκάμας του μοντέλου, τόσο σε επίπεδο επιδόσεων, όσο και σε εκείνο της αυτονομίας.
Audi A6 E-tron (2024)
Έχουμε δει διάφορες προσεγγίσεις του θέματος, τόσο με αμάξωμα Sportback, όσο και με Avant. Είναι ορατό το ενδεχόμενο να καθυστερήσει λίγο περισσότερο από όσο αναμένεται και αντί του 2024 να το δούμε εν τέλει ένα χρόνο μετά. Η Audi βλέπει τη δημοτικότητα του αυτοκινήτου να παραμένει σε υψηλά επίπεδα σε πολλές από τις αγορές που διατίθεται, ενώ πολύ σημαντικό στοιχείο για τη συνέχεια, είναι και το ότι οι βασικοί ανταγωνιστές του μοντέλου, φαίνεται να εγκαταλείπουν την κατηγορία.
Audi A8 E-tron (2025)
Το μεγαλύτερο ηλεκτρικό μοντέλο της Audi, θα είναι και το πλέον πολυτελές που θα ανταγωνιστεί το i7 της BMW. Στο μοντέλο αυτό αναμένουμε να δούμε το υψηλότερο επίπεδο αυτόνομης οδήγησης, ενώ κορυφαία θα είναι και η συνδεσιμότητα. Με τον τρόπο αυτό, δικαιολογείται το γεγονός πως η καμπίνα θα είναι μινιμαλιστική σε ότι έχει να κάνει με την ύπαρξη φυσικών διακοπτών και ευάερη, με γενικότερη διάθεση σπιτικού καθιστικού. Θα είναι περισσότερο GT από το τρέχον A8, κάτι που σημαίνει πως θα πρέπει να περιμένουμε ένα ηλεκτρικό μοντέλο με περισσότερα χαρίσματα σε ότι έχει να κάνει με τα οδηγικά χαρακτηριστικά.