Η γαλλική εταιρεία κοσμημάτων Van Cleef & Arpels ανοίγει μια νέα τοποθεσία στο Μανχάταν στη λεωφόρο Madison. Η Chanel άνοιξε ξανά πρόσφατα τη ναυαρχίδα της στο Μπέβερλι Χιλς, η οποία αυτή τη φορά θα είναι πάνω από δύο φορές μεγαλύτερη. Η Gucci επεκτείνεται κατά μήμκος των Ηνωμένων Πολιτειών.
Τα παραπάνω αποτελούν μόνο μερικά από τα παραδείγματα των luxury brands, που ανοίγουν όλο και περισσότερα καταστήματα στις ΗΠΑ, ωθούμενα από τη διατήρηση της δύναμης των αγορών.
Οι εταιρείες υπογράφουν συμβάσεις μίσθωσης για μεγαλύτερο χώρο, προσφέρουν περισσότερο φαγητό και ποτό στους πελάτες κατά τη διάρκεια της καταναλωτικής τους εμπειρίας και ανοίγουν καταστήματα σε νέα μέρη, εκτός των παραδοσιακών διευθύνσεών τους σε μεγάλες οδούς.
Οι λιανοπωλητές πολυτελείας έχουν μισθώσει πάνω από 60.000 τετραγωνικά πόδια νέου χώρου στις ΗΠΑ τους τελευταίους 12 μήνες, από περίπου 250.000 τετραγωνικά πόδια το προηγούμενο έτος, σύμφωνα με την εταιρεία επενδύσεων σε ακίνητα JLL.
Οι ισχυρές πωλήσεις μετά την πανδημία έπεισαν τους λιανοπωλητές πολυτελείας για τη σημασία των φυσικών καταστημάτων και τους επέτρεψαν να ανοίξουν περισσότερες τοποθεσίες, δήλωσε ο C. Ebere Anokute, διευθυντής έρευνας λιανικής στην JLL.
Να σημειωθεί ότι τα καταστήματα πολυτελείας, πωλούν μικρότερο ποσοστό των προϊόντων τους μέσω του ηλεκτρονικού εμπορίου. Γενικά, οι εύποροι πελάτες είναι λιγότερο πιθανό να αγοράσουν ένα ρολόι 15.000 δολαρίων χωρίς να το δοκιμάσουν πρώτα αυτοπροσώπως, μεταδίδει η Wall Street Journal.
Οι επωνυμίες υψηλής ποιότητας χρειάζονται επίσης περισσότερο χώρο για να εμφανίσουν τις αναπτυσσόμενες συλλογές τους, συμπεριλαμβανομένων των καλλυντικών και των παιδικών ενδυμάτων.
Την ίδια στιγμή, ξοδεύουν πολλά για να προσθέσουν στα καταστήματά τους στοιχεία φιλοξενίας, όπως καφετέριες και μπαρ. Διοργανώνουν επίσης πιο πολυτελείς εκδηλώσεις και ανοίγουν προσωρινά καταστήματα σε μια προσπάθεια να προσελκύσουν νέους πελάτες.