Η πρώην διευθύνουσα σύμβουλος της X, η Linda Yaccarino, απέκτησε νέα θέση στον ταχέως αναδυόμενο τομέα των φαρμάκων απώλειας βάρους. Η Yaccarino ανέλαβε τη θέση της CEO στην εταιρεία τηλεϊατρικής eMed, η οποία έχει έδρα στο Μαϊάμι και διανέμει φάρμακα GLP-1, όπως το Wegovy και το Ozempic.
Πρόκειται για στροφή στην καριέρα της Yaccarino, η οποία έχει μακρά εμπειρία στο μάρκετινγκ, τη διαφήμιση και τα media. Πριν το X, η Yaccarino είχε περάσει από διάφορες διαφημιστικές και είχε δουλέψει επί δεκαετίες σε παγκόσμιες συνεργασίες για το NBCUniversal και τον τηλεοπτικό κολοσσό Turner.
Σε σχετική ανακοίνωση, η eMed είπε ότι η Yaccarino φτάνει σε μία στιγμή αλλαγής παιχνιδιού για την εταιρεία που μετρά πέντε χρόνια δραστηριοποίησης, καθιστώντας «την ασφαλή, αποδοτική και βιώσιμη χρόνια φροντίδα άμεσα προσβάσιμη μέσω μίας ολοκληρωμένης, ψηφιακής εμπειρίας». Η εταιρεία συμπλήρωσε ότι η επαγγελματική εμπειρία της Yaccarino θα είναι καθοριστική, καθώς η eMed αναζητά περισσότερες εθνικές και παγκόσμιες εργοδοτικές και κυβερνητικές συνεργασίες.
«Ο τομέας της υγειονομικής περίθαλψης έχει αναστατωθεί από την τεχνολογία, αλλά δεν έχει ακόμη μεταμορφωθεί πλήρως από αυτήν», δήλωσε η Yaccarino. «Υπάρχει η ευκαιρία να συνδυαστούν η τεχνολογία, ο τρόπος ζωής και τα δεδομένα με έναν νέο, ισχυρό τρόπο μέσω των ψηφιακών καναλιών, που επηρεάζουν άμεσα τους καταναλωτές με τρόπο που δεν έχει συμβεί ποτέ ξανά», συμπλήρωσε.
Η eMed ξεκίνησε τη δραστηριότητά της κατά τη διάρκεια της πανδημίας το 2020, προσφέροντας τεστ και υπηρεσίες για τον Covid. Ωστόσο, έκτοτε έχει στραφεί στα φάρμακα για την απώλεια βάρους, σε συνεργασία με την Weight Watchers, η οποία πρόσφατα βγήκε από τη διαδικασία πτώχευσης και ακολουθεί παρόμοια πορεία πουλώντας φάρμακα GLP-1 μέσω Διαδικτύου.
Η Yaccarino εντάχθηκε στην X τον Ιούνιο του 2023, όταν ακόμα ονομαζόταν Twitter, περίπου οκτώ μήνες μετά την αγορά της πλατφόρμας από τον Elon Musk. Βασική της υποχρέωση ήταν να βοηθήσει στην αποκατάσταση της φθίνουσας διαφημιστικής δραστηριότητας της πλατφόρμας, μετά την απομάκρυνση πολλών brands λόγω των αμφιλεγόμενων σχολίων και των αλλαγών που επέφερε ο Musk στην πλατφόρμα.
Ωστόσο, η θητεία της σημαδεύτηκε από επαναλαμβανόμενες κρίσεις. Ενδεικτικά, διαχειρίστηκε το θέμα του αντισημιτικού και μισαλλόδοξου περιεχομένου, τους ψευδείς ισχυρισμούς σχετικά με διεθνείς συγκρούσεις που έγιναν viral και τις διαφημίσεις που εμφανίστηκαν μαζί με περιεχόμενο υπέρ των Ναζί. Ορισμένα εμπορικά σήματα ανακάλεσαν τις επενδύσεις τους, ως αποτέλεσμα του οποίου, η X υπό την ηγεσία της Yaccarino μήνυσε μια διαφημιστική ομάδα, κάνοντας λόγο περί συνωμοσίας για μποϊκοτάζ της πλατφόρμας X.
Μια μέρα πριν ανακοινώσει την αποχώρησή της, το chatbot Grok της εταιρείας άρχισε να προωθεί αντισημιτικά σχόλια στις απαντήσεις προς τους χρήστες. Ωστόσο δεν ήταν σαφές εάν η αποχώρησή της είχε σχέση με το συγκεκριμένο περιστατικό. Σημειώνεται πως η εταιρεία αργότερα απολογήθηκε για τα γεγονότα.