Με διψήφιο ρυθμό ανάπτυξης έκλεισε το επτάμηνο Ιανουαρίου – Ιουλίου για την Jumbo, εξέλιξη που η διοίκηση του ομίλου αποδίδει στη στρατηγική της να αποκλείσει από τα ράφια της υπερτιμολογημένα προϊόντα. Την ίδια ώρα, πάντως, κατά τη συνήθη πρακτική της η διοίκηση του ομίλου εμφανίζεται απαισιόδοξη για το επόμενο διάστημα κάνοντας λόγο για μη αποκλιμάκωση του μεταφορικού κόστους, για επιβάρυνση του κόστους προϊόντων και υπηρεσιών λόγω της ισχυροποίησης του δολαρίου έναντι του ευρώ, αλλά και για «παράλογα επίπεδα τιμών και πληθωριστικές προσδοκίες» που συντηρούνται από τις γεωπολιτικές εξελίξεις και την ενεργειακή ανασφάλεια.
Σύμφωνα λοιπόν με όσα ανακοίνωσε χθες η εισηγμένη, οι πωλήσεις στο επτάμηνο αυξήθηκαν κατά 11%, ενώ ειδικά για τον Ιούλιο κατά 3% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο.
Στην Ελλάδα, οι πωλήσεις στο επτάμηνο ενισχύθηκαν κατά 17% σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2021 και κατά 1,5% τον Ιούλιο του 2022 σε σύγκριση με τον Ιούλιο του 2021. Στην Κύπρο, οι πωλήσεις τον Ιούλιο του 2022 αυξήθηκαν κατά περίπου 21% σε σχέση με τον αντίστοιχο περυσινό μήνα, συνεχίζοντας τη δυναμική τους πορεία. Συνολικά, οι πωλήσεις στην Κύπρο για το επτάμηνο του 2022 είναι αυξημένες κατά περίπου 24%, σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό επτάμηνο. Οι πωλήσεις στη Βουλγαρία κατέγραψαν αύξηση κατά περίπου 4% τον Ιούλιο του 2022, σε σχέση με τον αντίστοιχο περυσινό μήνα, ενώ σε επίπεδο επταμήνου είναι αυξημένες κατά περίπου 0,6% σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό επτάμηνο. Στη Ρουμανία, τέλος, οι πωλήσεις αυξήθηκαν τον Ιούλιο κατά περίπου 3%, όμως συνολικά στο επτάμηνο παραμένουν μειωμένες σε σύγκριση με πέρυσι κατά 5%.