Τις επόμενες εβδομάδες θα προχωρήσει η τροποποίηση της σύμβασης παραχώρησης της Ολυμπίας Οδού και ο απαιτούμενος προσυμβατικός έλεγχος, με αποτέλεσμα να “ανοίξει ” ο δρόμος για την κατασκευή του έργου.
Μετά την ολοκλήρωση του ελέγχου θα πάει στη βουλή για να ψηφιστεί και μετά θα γίνει έναρξη των εργασιών, που εκτιμάται ότι θα γίνουν εντός του 2021
Σύμφωνα με πληροφορίες, ολοκληρώθηκε ο φάκελος προγνωστοποίησης και η αλληλογραφία του Υποδομών με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και απαντήθηκαν τα ερωτήματα που είχαν τεθεί.
Ο κ. Καραμανλής στο διαδικτυακό συνέδριο της ΚΕΔΕ αναφέρθηκε καταρχάς στους δύο άξονες της πολιτικής του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών. Πρώτον, επισήμανε ότι το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών έχει εκπονήσει ένα ολοκληρωμένο πλάνο έργων ύψους πάνω από 13 δισ. ευρώ, το μεγαλύτερο μετά τους Ολυμπιακούς Αγώνες και την περίοδο 2004 – 2009.
Με έργα σε όλη τη χώρα και με συγκεκριμένο σχέδιο χρηματοδότησης για το καθένα από αυτά. Το πλάνο αυτό περιλαμβάνει, αφενός, μεγάλα έργα κολλημένα εδώ και χρόνια που παίρνουν επιτέλους μπροστά. Όπως ο ΒΟΑΚ στην Κρήτη, η Γραμμή 4 του Μετρό στην Αθήνα, το Μετρό Θεσσαλονίκης, οι αυτοκινητόδρομοι Ε65 και Πάτρα – Πύργος.