Καλά μαντάτα για τα σούπερ μάρκετ – Ασχημα για τις τουριστικές επιχειρήσεις

    Ημερομηνία:

    Κάτι η επέκταση προσφορών σε βασικά προϊόντα που κινητοποίησαν τους καταναλωτές, κάτι οι τουρίστες που κόβουν απ’ την εστίαση και προτιμούν να αγοράζουν έτοιμα γεύματα απ’ τη λιανική, τα Σούπερ Μάρκετ κατάφεραν να κάνουν 230 εκατ. ευρώ παραπάνω τζίρο στο οκτάμηνο Ιανουαρίου – Αυγούστου! Σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας ερευνών Circana, ο τζίρος του οργανωμένου λιανεμπορίου σε αυτό το διάστημα έφθασε τα 7,776 δισ. ευρώ. Πρόκειται για αύξηση 3,2% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2023. Το πώς έχουν ευνοήσει τα Σούπερ Μάρκετ οι τουρίστες αποτυπώνεται ξεκάθαρα στην έρευνα, αφού τον Ιούνιο η αύξηση σε σχέση με πέρυσι ήταν 4,2%, τον Ιούλιο 2,5% και τον Αύγουστο 5,3%.

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Mochi: Πώς φτιάχνεται το ιαπωνικό γλυκό που κάνει θραύση

    Το mochi (προφέρεται «μότσι») δεν μοιάζει σχεδόν με καμία λιχουδιά από...

    Κατώτατος μισθός: Ο χάρτης με τους υψηλότερους και τους χαμηλότερους σε όλη την Ευρώπη – Η θέση της Ελλάδας (γραφήματα)

    Τη λίστα των ευρωπαϊκών πρωτευουσών μέσα ωρομίσθια καθώς και την πορεία...

    Αυτό είναι το πιο άπιστο ζώδιο από όλα

    Ηαπιστία είναι ένα από τα πιο αμφιλεγόμενα θέματα στις ανθρώπινες...

    Φωκίων Ζαΐμης: Σε πλήρη ετοιμότητα η Πολιτική Προστασία για αντιμετώπιση πυρκαγιών

    Στο Περιφερειακό Επιχειρησιακό Κέντρο της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας στην Πάτρα...