Καλάβρυτα – Οδοντωτός: «Εθνικό έργο» η επέκταση, σύσταση νέας εταιρείας

    Ημερομηνία:

    Στις ράγες έχει μπει για τα καλά η χάραξη της επέκτασης του Οδοντωτού Σιδηρόδρομου από τα Καλάβρυτα μέχρι τη Μονή Αγίας Λαύρας, το οποίο σχεδιάζει με γοργούς ρυθμούς ο ΟΣΕ, κατόπιν πολιτικής βούλησης του ιδίου του πρωθυπουργού Κ. Μητσοτάκη, σε συνεργασία με την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδος και βέβαια τον Δήμο Καλαβρύτων ο οποίος το ζήτησε και το στηρίζει με κάθε μέσο.

    Παρότι στην αρχή το έργο χαρακτηρίστηκε «εύκολο» στην υλοποίησή του, τα τεχνικά κλιμάκια του ΟΣΕ βρήκαν ουκ ολίγα εμπόδια στη χάραξη της νέας γραμμής (5 χιλιομέτρων), η οποία παρά ταύτα ολοκληρώθηκε με την – διόλου τυχαία – επισήμανση των απαλλοτριώσεων γης που απαιτούνται, σε συνολικά 58 σημεία της διαδρομής που μελλοντικά θα κάνει το τρένο.

    Μάλιστα, οι ρυθμοί που κινείται ο ΟΣΕ είναι τόσο έντονοι που ήδη, μέσα στο προηγούμενο δίμηνο, ολοκληρώθηκε και η αναγκαία Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων του έργου, με μία απρόσμενη έκπληξη να περιμένει τους μηχανικούς. Η υπάρχουσα σιδηροδρομική γραμμή Διακοπτού – Καλαβρύτων, επί τόσες δεκαετίες λειτουργίας, δεν διέθετε ΜΠΕ, παρότι διασχίζει την προστατευόμενη περιοχή του Βουραϊκού ποταμού, με αποτέλεσμα να απαιτηθεί να γίνει τώρα υποχρεωτικά για να ακολουθήσει και το νέο τμήμα επέκτασής της.

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    ΕΣΗΕΑ: Τίμησε τον Γιώργο Λιάνη για τα 60 χρόνια προσφοράς του σε δημοσιογραφία, πολιτισμό και αθλητισμό

    Στην πολυσχιδή προσωπικότητα του Γιώργου Λιάνη, αναφέρθηκε ο Πρόεδρος της...

    Το απόγευμα η Πάτρα αποχαιρετά τα δύο παλικάρια – ΦΩΤΟ

    Στο σημείο της τραγωδίας, στα Αραχωβίτικα, εκεί όπου κόπηκε...

    ΠΑΤΡΑ – ΦΩΤΟ: Πυρκαγιά πάνω από το Πανεπιστήμιο

    Πυρκαγιά μικρής έκτασης εκδηλώθηκε στην θέση Βόλα κοντά στο...

    Οι άνθρωποι που δεν ζητούν ποτέ συγγνώμη όταν κάνουν λάθος, συνήθως έχουν αυτά τα 7 χαρακτηριστικά

    Το να ζητάμε συγγνώμη όταν κάνουμε λάθος, είναι ένδειξη...