Καλάβρυτα – Οδοντωτός: «Εθνικό έργο» η επέκταση, σύσταση νέας εταιρείας

    Ημερομηνία:

    Στις ράγες έχει μπει για τα καλά η χάραξη της επέκτασης του Οδοντωτού Σιδηρόδρομου από τα Καλάβρυτα μέχρι τη Μονή Αγίας Λαύρας, το οποίο σχεδιάζει με γοργούς ρυθμούς ο ΟΣΕ, κατόπιν πολιτικής βούλησης του ιδίου του πρωθυπουργού Κ. Μητσοτάκη, σε συνεργασία με την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδος και βέβαια τον Δήμο Καλαβρύτων ο οποίος το ζήτησε και το στηρίζει με κάθε μέσο.

    proliptikes

    Παρότι στην αρχή το έργο χαρακτηρίστηκε «εύκολο» στην υλοποίησή του, τα τεχνικά κλιμάκια του ΟΣΕ βρήκαν ουκ ολίγα εμπόδια στη χάραξη της νέας γραμμής (5 χιλιομέτρων), η οποία παρά ταύτα ολοκληρώθηκε με την – διόλου τυχαία – επισήμανση των απαλλοτριώσεων γης που απαιτούνται, σε συνολικά 58 σημεία της διαδρομής που μελλοντικά θα κάνει το τρένο.

    Μάλιστα, οι ρυθμοί που κινείται ο ΟΣΕ είναι τόσο έντονοι που ήδη, μέσα στο προηγούμενο δίμηνο, ολοκληρώθηκε και η αναγκαία Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων του έργου, με μία απρόσμενη έκπληξη να περιμένει τους μηχανικούς. Η υπάρχουσα σιδηροδρομική γραμμή Διακοπτού – Καλαβρύτων, επί τόσες δεκαετίες λειτουργίας, δεν διέθετε ΜΠΕ, παρότι διασχίζει την προστατευόμενη περιοχή του Βουραϊκού ποταμού, με αποτέλεσμα να απαιτηθεί να γίνει τώρα υποχρεωτικά για να ακολουθήσει και το νέο τμήμα επέκτασής της.

    PhysioClinic

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Πολιτική θύελλα στη Γαλλία: Διακοπή σε ποδοσφαιρικό αγώνα λόγω Ραμαζανιού

    Αναταραχή στην ακροδεξιά πτέρυγα της γαλλικής πολιτικής έχει προκαλέσει...

    Πώς ήταν η γραφειοκρατία πριν από 4.000 χρόνια;

    Μια εικόνα της κρατικής γραφειοκρατίας πριν από 4.000 χρόνια...

    Με μινωικές αρχαιότητες το νέο μουσείο

    Για πρώτη φορά ο Μινωικός Πολιτισμός θα κάνει την...

    Από τους πλέον δυσαρεστημένους στον κόσμο οι νέοι Ελληνες

    Από την κυβέρνηση και τους θεσμούς, μέχρι τις δημόσιες...