Τον κώδωνα του κινδύνου για το αεροδρόμιο του Αράξου, κρούει ο διευθύνων σύμβουλος της Aldemar Resorts, Αλέξανδρος Αγγελόπουλος, καλώντας τους αρμόδιους φορείς να αναλάβουν άμεσα δράση για την αναβάθμιση της λειτουργίας του, η οποία στηρίζεται σήμερα κατά βάση στις πλάτες του ομίλου.
Οι ανατολικές αγορές (Ρωσία, Ουκρανία, Λευκορωσία) που κάποτε αποτελούσαν ανερχόμενη δύναμη στον εισερχόμενο τουρισμό της Δυτικής Ελλάδας, λόγω της απότομης διακοπής τους από τον πόλεμο, αντικαταστάθηκαν στα χρόνια που ακολούθησαν από άλλες αγορές, μέρος των οποίων, όμως, δεν πετάει στον Αραξο, αλλά στην Καλαμάτα.
Ο κ. Αγγελόπουλος αποκάλυψε ότι ο όμιλος Aldemar συντηρεί στην ουσία το αεροδρόμιο Αράξου, καθώς η εταιρεία τρέχει κάθε χρόνο για να φέρει πτήσεις στον Αραξο. Ωστόσο, υπάρχουν προβλήματα που πρέπει να λυθούν. Ο Αραξος δεν είναι σύγχρονο αεροδρόμιο και δεν μπορεί να εξυπηρετήσει τις ανάγκες πελατών με παραδοσιακή λειτουργία και γνώση από άλλα αεροδρόμια, είπε ο επικεφαλής της Aldemar.
Στο πλαίσιο αυτό κάλεσε τους αρμόδιους φορείς να αρχίσουν να βλέπουν τον Αραξο ως ένα διεθνές αεροδρόμιο που πρέπει να αποκτήσει ανάλογες προδιαγραφές. «Μπορούν να γίνουν πολύ περισσότερα πράγματα χωρίς να περιμένουμε την ιδιωτικοποίηση» είπε ο κ. Αγγελόπουλος αφήνοντας αιχμές προς την πλευρά της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας, που έχει εγκαταλείψει εδώ και χρόνια το αεροδρόμιο.
«Το να φτιάξει κανείς τις ηλεκτρομηχανολογικές εγκαταστάσεις και τον κλιματισμό δεν είναι κάτι ιδιαίτερα δύσκολο» είπε, ενώ τόνισε ότι θα μπορούσε να υπάρξει μια πρωτοβουλία επιδότησης αεροπορικών εταιρειών, μέσω μηχανισμών προβολής της περιοχής για να φέρνουν τουρίστες. Είναι πάγια πρακτική που την ασκούν ήδη όλες οι περιοχές της Μεσογείου.
Ο κ. Αγγελόπουλος σημείωσε τέλος, ότι τα μηνύματα για την επερχόμενη τουριστική σεζόν είναι θετικά. Ωστόσο, ήταν επιφυλακτικός, γιατί η οικονομική δυσπραγία και η κρίση στα εισοδήματα επανέρχεται σε μεγάλες αγορές της Ευρώπης, όπως στη Γερμανία που είναι η ραχοκοκαλιά του τουρισμού στη Δυτική Ελλάδα.