Μιλάμε για την έκδοση του μοντέλου που κοστολογείται πάνω από τα διπλάσια σε σχέση με το GR Yaris και είναι ειδικά προετοιμασμένο για αγωνιστική χρήση.
Το συγκεκριμένο πουλήθηκε πρόσφατα σε ανώνυμο αγοραστή, που μέσω δημοπρασίας στην Ιαπωνία έδωσε το ποσό των 140.000 ευρώ για να το αποκτήσει. Μιλάμε για χρήματα πάνω από τα διπλάσια που απαιτούνται για την απόκτηση του GRMN Yaris με το Circuit Package στην Ιαπωνία (65.000 ευρώ), τα οποία «δικαιολογούνται» από τις αναβαθμίσεις του μοντέλου σε σχέση με τις υπόλοιπες.
Σε αυτές υπολογίστε την αφαίρεση των πίσω καθισμάτων και το καπό από ανθρακόνημα, μαζί με την αυξημένη ακαμψία που προκύπτει από την αύξηση των σημείων συγκόλλησης κατά 545. Τα μοντέλα Circuit Package χρησιμοποιούν επίσης σφυρήλατους τροχούς BBS 18 ιντσών και είναι εξοπλισμένα με μεγαλύτερα φρένα, ρυθμιζόμενα αμορτισέρ της Bilstein, μεγαλύτερα μαρσπιέ, νέο μπροστινό spoiler και πίσω πτέρυγα από ανθρακόνημα.
Με όλες τις προαναφερθείσες αλλαγές, το βάρος του αυτοκινήτου είναι κατά 20 κιλά μικρότερο του «απλού» GR Yaris. Κάποιες μικρές αναβαθμίσεις έχουν γίνει και στον τρικύλινδρο turbo των 1,6 λίτρων, που συνεχίζει να αποδίδει 268 ίππους αλλά η ροπή έχει αυξηθεί στα 390 Nm (από 370 Nm). Το χειροκίνητο κιβώτιο των έξι σχέσεων, είναι πιο «κοντό», ενώ τα διαφορικά εμπρός και πίσω είναι πιο «κλειστά» μπλοκέ.