Σύμφωνα με τον κ. Καραμανλή, τώρα βρισκόμαστε στο τελικό στάδιο, καθώς αναμένεται η οριστική έγκριση και από τη Γενική Διεύθυνση Ανταγωνισμού. Το θέμα συζητήθηκε και με την αντιπρόεδρο της Κομισιόν Μαργκρέτε Βεστάγκερ, σημείωσε ο υπουργός, προσθέτοντας ότι ο πρωθυπουργός έχει θέσει σε απόλυτη προτεραιότητα το συγκεκριμένο έργο.
«Μέσα σε λιγότερο από δύο χρόνια κάναμε όσα δεν έγιναν τα προηγούμενα 4,5 χρόνια», υπογράμμισε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών.
Το έργο θα είναι έτοιμο στα τέλη 2023-αρχές 2024
Το έργο, ανέφερε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, θα ξεκινήσει άμεσα με το που θα δοθεί η τρίτη και τελευταία έγκριση από τη Γενική Διεύθυνση Ανταγωνισμού της Κομισιόν και εκτίμησε ότι δεδομένου πως πρόκειται για πεδινό έργο, θα είναι έτοιμο τέλη 2023 – αρχές 2024.
Ερωτηθείς για τη διαφοροποίηση της κ. Γιαννάκου και της κ. Κεφαλογιάννη στο νομοσχέδιο για τη συνεπιμέλεια, ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών εκτίμησε ότι δείχνει πως μία Κυβέρνηση μπορεί να λειτουργεί αποτελεσματικά, αλλά υπάρχει χώρος για να εκφραστεί και κάθε άλλη άποψη.
Τέλος, όταν ρωτήθηκε για τα μνημόνια συνεργασίας που απορρέουν από τη συμφωνία των Πρεσπών, υπενθύμισε και υπογράμμισε ότι η συμφωνία κυρώθηκε και ψηφίστηκε από την Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ, καθώς και ότι τα πρωτόκολλα αυτά δεν έχουν σχέση με την κύρωση. «Όταν έρθει η ώρα να έρθουν στη Βουλή, τότε θα τα συζητήσουμε» είπε ο κ. Καραμανλής, τονίζοντας ότι η ΝΔ είναι η παράταξη που πάντα χειρίζεται τα θέματα με εθνική ευθύνη και σοβαρότητα. Υπενθύμισε επίσης ότι η Νέα Δημοκρατία είχε προειδοποιήσει προεκλογικά πως, από τη στιγμή κύρωσης της συμφωνίας δεν θα υπήρχε οδός επιστροφής.