Κάρμεν Ρουγγέρη: «Η αναγνωρισιμότητα είναι η πιο λάθος σκέψη για να μπεις στον χώρο της υποκριτικής»

    Ημερομηνία:

    Mavropoulis

    Η Κάρμεν Ρουγγέρη είναι μία ανήσυχη, πολυτάλαντη προσωπικότητα, που δεν κουράζεται ποτέ να δημιουργεί με πάθος!

    Η αγαπημένη ηθοποιός, σκηνοθέτης, συγγραφέας και ζωγράφος, μίλησε για το θέατρο και πώς ξεπερνά ένας νέος και φιλόδοξος ηθοποιός τον εγωισμό του.

    -Μπορεί το θέατρο να αποκτήσει στιβαρότητα και να γίνει βιώσιμο για την πλειοψηφία των ηθοποιών και των σκηνοθετών, με τις σχεδόν 300 θεατρικές σκηνές στην Αθήνα και τα εκατοντάδες παιδιά που βγαίνουν ετησίως από τις θεατρικές σχολές;

    Δυστυχώς και δεν μπορεί το θέατρο στις μέρες και κάτω από αυτές τις συνθήκες να είναι βιώσιμο και γι’ αυτό πολλοί ηθοποιοί έχουν μία ευκαιρία και μετά χάνονται και ακόμα πιο πολλοί ίσως να μην έχουν ποτέ, καμία ευκαιρία. Ο χώρος πια έχει γίνει «αμείλικτος». Υπάρχει τέτοια υπερπροσφορά, που ξεκινάς να κάνεις μία οντισιόν για έναν ρόλο και έρχονται 1.000 άνθρωποι! Τι θα γίνουν αυτά τα παιδιά; Πώς να προχωρήσουν; Πώς μπορούν να ζήσουν το όνειρό τους;

    Κάρμεν Ρουγγέρη: «Η αναγνωρισιμότητα είναι η πιο λάθος σκέψη για να μπεις στον χώρο της υποκριτικής»

    -Πώς ξεπερνά ένας νέος και φιλόδοξος ηθοποιός τον εγωισμό του και αφιερώνεται στην υποκριτική, προσεγγίζοντάς την ως λειτούργημα; Προβληματιστήκατε από τέτοιου είδους σκέψεις στα πρώτα βήματα σας;

    Όπως σου είπα και πιο πριν, ήταν άλλα τα χρόνια τότε. Δεν υπήρχε όλη αυτή η… «φούσκα» της προβολής γύρω από το επάγγελμα. Ήταν πιο απλά και αν θες και πιο ρομαντικά τα πράγματα. Αγαπούσαμε το θέατρο και για την αγάπη μας αυτή, κάναμε τα πάντα.

    Δεν ξεκινούσε κανείς να είναι στον χώρο για να τον γνωρίζει ο… περιπτεράς της γειτονιάς του! Χώρια που ήταν τόσο αλλιώς οι συνθήκες που οι περισσότεροι είχαμε και μία δουλειά και το θέατρο.

    Εγώ για παράδειγμα χάρη στους γονείς μου που ήταν εξαιρετικοί άνθρωποι και δόξα τω Θεώ με κατεύθυναν σωστά, παράλληλα με το θέατρο ασχολήθηκα και με τη δημιουργία νυφικών, αλλά και με τη ζωγραφική.

    Έτσι, μπόρεσα να ζήσω όπως πρέπει. Γιατί όπως είχε πει κάποτε ο μεγάλος Χορν και είχε δίκιο, «για να γίνεις ηθοποιός, πρέπει να είσαι άρχοντας»! Δηλαδή, να έχεις τον τρόπο σου να ζεις για να ασχοληθείς με την υποκριτική.

    Η αναγνωρισιμότητα είναι η πιο λάθος σκέψη για να μπεις στον χώρο. Τι πάει να πει γνωστός; Εντάξει εκείνη την ώρα είσαι στα φώτα, βιώνεις την επιτυχία, σε χειροκροτούν και όταν πέσει η αυλαία πας στο σπίτι σου όπως όλοι οι άνθρωποι.

    Η αναγνωρισιμότητα κάνει την διαφορά μόνο όταν… πεθάνεις! Αν είσαι μεγάλος πρωταγωνιστής μπαίνεις πρωτοσέλιδο, αν είσαι απλά γνωστός στα καλλιτεχνικά και αν δεν είσαι όλα αυτά, μπαίνεις στα κοινωνικά.

    Πηγή: Λοιπόν

    GYMALL

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Από τα campus των HΠΑ σε Παρίσι και Βερολίνο το κίνημα διαμαρτυρίας για τη Γάζα

    Φοιτητές στη Γαλλία ξεκίνησαν κατάληψη στο κτίριο της Σχολής Πολιτικών...

    Ελεύθεροι επαγγελματίες – ΑΑΔΕ: ο μέσος τζίρος που δηλώνουν οι ατομικές επιχειρήσεις

    Η ΑΑΔΕ λίγο πριν ανοίξει το taxisnet για τις δηλώσεις το...

    Θεσσαλονίκη: μηχανή παρέσυρε και εγκατέλειψε ανήλικη

    Τροχαίο με εγκατάλειψη σημειώθηκε το μεσημέρι της Παρασκευής στο...

    Χοσέ Καρέρας – Πλάθιντο Ντομίνγκο: Οι δύο σπουδαιότεροι τενόροι του κόσμου έρχονται για συναυλία στην Αθήνα

    Οι δύο μεγαλύτεροι εν ζωή τενόροι του πλανήτη, οι θρυλικοί Χοσέ Καρέρας και Πλάθιντο...