Πολλές δεκάδες είναι τα κενά εκπαιδευτικών σε πολλά σχολικά συγκροτήματα της Αχαϊας, τόσο της Πρωτοβάθμιας, όσο και της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
Σημαντικές είναι οι ελλείψεις Ειδικής Αγωγής ωστόσο το πρόβλημα εντοπίζεται στην παράλληλη στήριξη, όπου λόγω έλλειψης ικανού αριθμού προσωπικού οι διευθυντές Εκπαίδευσης επιχείρησαν με το υπάρχον προσωπικό να καλύψουν τις ανάγκες των παιδιών, όπως επισημαίνει σε πρόσφατη ανακοίνωση του και ο Σύλλογος Δασκάλων και Νηπιαγωγών Πάτρας.
Οι Διευθύνσεις Εκπαίδευσης καλούνται να αποστείλουν στο υπουργείο Παιδείας τις κενές θέσεις εκπαιδευτικών Γενικής Αγωγής, προκειμένου να ληφθεί σχετική μέριμνα για να καλυφθούν από αναπληρωτές στο πλαίσιο της β’ φάσης των προσλήψεων.
Ωστόσο κανείς δεν γνωρίζει ακόμη πότε θα δρομολογηθεί η διαδικασία για την πρόσληψη των εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής, ενώ τα κενά προς το παρόν επιβαρύνονται οι υπάρχοντες εκπαιδευτικοί.
Ένα ακόμη φιάσκο για την κυβέρνηση και το Υπουργείο Παιδείας, αποτελεί και ο θεσμός του ολοήμερου εκπαιδευτικού προγράμματος, σε δημοτικά και γυμνάσια, καθώς δεν λειτούργησαν όλα τα σχολεία που είχε ανακοινώσει η υπουργός Παιδείας, αφού δεν εκδηλώθηκε το απαραίτητο ενδιαφέρον από τους γονείς.
Οι εξελίξεις αυτές, δικαιώνουν, δυστυχώς, το ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ, που από την πρώτη στιγμή των δηλώσεων της υπουργού Παιδείας, Νίκης Κεραμέως, περί ολοκλήρωσης της εκπαιδευτικής μεταρρύθμισης, είχε επισημάνει τις προχειρότητες και σκοπιμότητες, με τις οποίες νόμοι ψηφίζονται από τη Ν.Δ.
Μπορεί η υπουργός στα νομοθετήματα αυτά, να χρησιμοποιούσε ως επικεφαλίδες το κομματικό πρόγραμμα της Ν.Δ., αλλά το περιεχόμενο τους, όπως δείχνει η πράξη, δεν έχει σοβαρή πολιτική εφαρμογής.
Το πρώτο δεκαπενθήμερο τα νέας σχολικής χρονιάς, αποτιμώμενο, δείχνει ότι οι τίτλοι εντυπωσιασμού στις ανακοινώσεις, πολύ απέχουν της πραγματικότητας και οι δήθεν… «μεταρρυθμίσεις» της, είναι ένα «άδειο πουκάμισο» για την εκπαίδευση και την Παιδεία της χώρας.