ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΑΝΤΙΔΡΟΜΗΣΗΣ ΚΑΝΑΚΑΡΗ: Επιστολή – παρέμβαση στο ΤΕΕ

    Ημερομηνία:

    DIVICO

    Προς
    ΤΕΕ Δυτ. Ελλάδος: κ. Πρόεδρο και Διοικούσα Επιτροπή
    Κοιν.: Δήμος Πατρέων, κ. Δήμαρχο, κ. Πρόεδρο Δημοτικού Συμβουλίου, Δημοτικό Συμβούλιο κ. Αντιδήμαρχο
    Πολεοδομικού Σχεδιασμού & Δημοτικές Παρατάξεις
    Αποκεντρωμένη Διοίκηση, Περιφέρεια Δυτ. Ελλάδος, Τροχαία Πατρών, Αστικό ΚΤΕΛ.
    Φορείς της Πόλης & Τοπικά ΜΜΕ,

    κ. Πρόεδρε του Τ.Ε.Ε. Δυτικής Ελλάδος
    Με μεγάλη ικανοποίηση πληροφορηθήκαμε την απόφασή σας να εμπλακείτε ενεργά και να συστήσετε «Ομάδα
    Εργασίας για το Κυκλοφοριακό και για τις προβλεπόμενες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις» της πόλης μας, ζητώντας
    από την Δημοτική Αρχή να σάς παραδώσει ως αρμόδιο Επιστημονικό Φορέα όλες τις σχετικές Μελέτες που
    έχουν πραγματοποιηθεί και τις σχετικές εγκρίσεις που έχουν λάβει από τις αρμόδιες Κρατικές Υπηρεσίας.
    Να υπενθυμίσουμε ότι είμαστε σύμφωνοι με κάθε κίνηση που βελτιώνει την ποιότητα ζωής των πολιτών και
    μεγιστοποιεί την ασφάλεια τους, όπως οι πεζόδρομοι, οι δενδροφυτεύσεις και γενικά οι αναπλάσεις. Είμαστε
    όμως πεπεισμένοι πως η «ομάδα εργασίας» που θα συγκροτήσετε για να ασχοληθεί με το θέμα, θα ρίξει
    άπλετο φως στα κρίσιμα σημεία, στα θέματα ασφαλείας, στα προβλήματα, στις επιφυλάξεις που έχουμε
    καταθέσει εδώ και πολλά χρόνια ως Συντονιστική Επιτροπή, για την μη αντιδρόμηση της οδού Κανακάρη, της
    οδού Κορίνθου και των άλλων 5 κεντρικών δρόμων. Η κοινή λογική και πείρα μας σαν κάτοικοι τής πόλης μας
    μας οδηγούν στο συμπέρασμα ότι οι σχεδιαζόμενες αντιδρομήσεις όχι μόνο δεν θα λύσουν το κυκλοφοριακό
    τής πόλης αλλά αντίθετα θα το μεγιστοποιήσουν.
    Ο λόγος που μας κάνει να πιστεύουμε ότι δεν θα λυθεί το πρόβλημα με τίς αντιδρομήσεις είναι ότι
    διαπιστώνουμε ότι δεν υπάρχει ολοκληρωμένη, σύγχρονη, επικαιροποιημένη μελέτη για το κυκλοφοριακό τής
    πόλης. Θα θέλαμε να ακούσετε τίς ενστάσεις και επισημάνσεις μας και για τα θέματα ασφαλείας, σε αυτή την
    σοβαρή, εμπεριστατωμένη και ανεξάρτητη έρευνα που θα κάνετε, ξεκινώντας από την εισήγηση του πρώην
    Προέδρου του ΤΕΕ κ. Αϊβαλή, που κατέθεσε στην ημερίδα που έγινε στις 18-05-2018 για το κυκλοφοριακό,
    όπου έθετε κάποιες προϋποθέσεις για να γίνουν με ασφάλεια οι αντιδρομήσεις, και ανέφερε και την εκπόνηση
    σχεδίων έκτακτης ανάγκης. Εμείς δεν είδαμε καμία από αυτές να υλοποιείται. Ακούμε τα πάντα εκτός από τη
    Ασφάλεια και τα σχέδια έκτακτης ανάγκης π.χ. Ιόλαος.
    Διαβάσαμε ότι ζητήσατε να ενημερωθείτε για τίς παρακάτω μελέτες.
    – Μελέτη Προσαρμογής της Σηματοδότησης, Κατακόρυφης και Οριζόντιας Σήμανσης
    – Μελέτη Αναβάθμισης της Συγκοινωνιακής Εξυπηρέτησης, διαχείριση της Κυκλοφορίας και Στάθμευσης
    (ΕΡΑΣΜΟΣ ΕΠΕ),.
    – Το Σχέδιο Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας Πάτρας
    – Άλλη κυκλοφοριακή ή συγκοινωνιακή μελέτη σχετιζόμενη με τη διαχείριση κυκλοφορίας, τις οικονομικές
    επιπτώσεις, τις εν εξελίξει μελέτες για αναπλάσεις και την στάθμευση στη Πάτρα.
    Και αυτή η τελευταία σας αναζήτηση είναι αυτό που μας προβληματίζει γιατί ακριβώς ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ.

    Ειδικά σας καταθέτουμε για έρευνα από την «Ομάδα Εργασίας» τα κάτωθι:
    1. Έχει πραγματοποιηθεί «Ολοκληρωμένη Κυκλοφοριακή Μελέτη» για το σύνολο του Κυκλοφοριακού της
    πόλης, διότι με τις προβλεπόμενες αντιδρομήσεις σε επτά (7) κεντρικούς δρόμους, θα επηρεάσουν όλη
    την πόλη;
    2. Έχουν εφαρμοστεί στο σύνολό τους οι προτάσεις Δοξιάδη για την διάνοιξη της οδού Κανακάρη,
    (προτάσεις που κατατέθηκαν πριν 30 χρόνια με τα τότε κυκλοφοριακά δεδομένα της πόλης), ή έχουν
    αγνοηθεί και παρακαμφθεί επιλεκτικά πολλές; Οι όποιες παλαιότερες αποφάσεις των Δημοτικών
    Συμβουλίων για την διάνοιξη της Κανακάρη, ελήφθησαν λαμβάνοντας υπόψιν πιο σχεδιασμό για την
    κατασκευή του δρόμου;
    3. Τι ακριβώς πρόβλεπε η πρόταση Δοξιάδη, ειδικά για το στενό τμήμα της οδού Κανακάρη, (από την
    διασταύρωση με την οδό Γκότση και μέχρι την οδό Νόρμαν), διότι ο δρόμος έχει παραμείνει όπως ήταν
    εδώ και 60 χρόνια;
    4. Προβλέπεται από την μελέτη να κατασκευαστεί κόμβος στην διασταύρωση του οδού Κανακάρη με την
    οδό Ελευθερίου Βενιζέλου; Εάν ναι, πότε πρόκειται να κατασκευαστεί;
    5. Τι πλάτος πεζοδρομίων προβλέπει η νομοθεσία, για δρόμο που πρόκειται να γίνει κεντρικός και ταχείας
    κυκλοφορίας για να καλύπτουν την ασφάλεια διέλευσης των δημοτών, διότι τα υπάρχοντα πεζοδρόμια
    ειδικά στο στενό κομμάτι της οδού Κανακάρη, είναι ανύπαρκτα, ακατάλληλα, επικίνδυνα και μη
    προσβάσιμα ειδικά σε ΑΜΕΑ εν έτη 2025, όρος υποχρεωτικώς από την Ε.Ε. σε χρηματοδότηση έργου,
    κατασκευή δρόμου σε αστικό περιβάλλον;
    6. Το έτος 2018 ξεκίνησε η τοποθέτηση των αντίστροφων φαναριών στην οδό Κανακάρη και εν συνεχεία
    στην οδό Κορίνθου μετά από σχετική χρηματοδότηση από την ΠΔΕ. Υπάρχει σχετική μελέτη για την
    τοποθέτηση και χρηματοδότηση, σχετική άδεια από το Υπουργείο Υποδομών, Περιφέρεια και
    Αποκεντρωμένη;
    7. Ο ΓΠΣ της πόλης που έχει δημοσιευτεί το 2011 τι έχει προβλέπει να γίνει για την οδό Κανακάρη;
    8. Έχει γίνει παραλαβή, αποπεράτωσης του έργου από υπεύθυνο Μηχανικό του Δήμου, Περιφέρειας και
    πότε;
    Κλείνοντας, επιθυμούμε και προτείνουμε:
    Α) Να συναντήσουμε άμεσα την «Ομάδα Εργασίας» που θα συγκροτήσετε, επί τόπου στο στενό τμήμα της
    οδού Κανακάρη, όπου με ιδίαν αντίληψη θα επαληθεύσετε τις επισημάνσεις, αντιρρήσεις, προβληματισμούς
    μας πάνω σε αυτό το σοβαρό θέμα που θα επηρεάσει την Οικονομική δραστηριότητα, την Ποιότητα Ζωής και
    την ασφαλή διέλευση των κατοίκων της πόλη μας τα επόμενα χρόνια.
    Β) Να κοινοποιήσετε τα αποτελέσματα της έρευνας της Ομάδας Εργασίας στα τοπικά ΜΜΕ, προκειμένου να
    ενημερωθούν όλοι οι δημότες της πόλης.

    Εν αναμονή των δικών σας ενεργειών,
    Με εκτίμηση,
    Η Συντονιστική Επιτροπή

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Πετρούπολη – Επιδειξίας: Οι περιπολίες οδηγών ταξί και η καταγγελία για κλειστό αστυνομικό τμήμα

    "Θέλουμε να λαμβάνουμε καταγγελίες για τα αστυνομικά τμήματα, όταν...

    Θανατηφόρο τροχαίο με θύμα ηλικιωμένο

    Θανατηφόρο τροχαίο μετά από εκτροπή επιβατικού αυτοκινήτου συνέβη χθές στη Κορινθία. Το...

    «Ημέρες καριέρας» από τη ΔΥΠΑ: 240 επιχειρήσεις, 7.000 θέσεις εργασίας

    Χιλιάδες ευκαιρίες απασχόλησης και δικτύωση με εκατοντάδες στελέχη επιχειρήσεων...

    ΠΑΤΡΑ: Απειλούσε ότι “θα βάλει φωτιά” στα κρατητήρια, τον κέρασαν φρέντο και ηρέμησε

    Συχνά είναι τα επεισόδια που γίνονται από τους κρατουμένους...
    Best Shop