Κέρδη 34,1 εκατ. για «Αθηναϊκή Ζυθοποιία» το 2021

    Ημερομηνία:

    DIVICO

    Με αύξηση πωλήσεων και κερδών έκλεισε το 2021 για την «Αθηναϊκή Ζυθοποιία», εξέλιξη που σχετίζεται αφενός με την επανέναρξη της δραστηριότητας της εστίασης τον Μάιο του 2021 και την αύξηση του τουρισμού και αφετέρου με την ανάληψη από την εταιρεία της διανομής των προϊόντων Bacardi. Σε ό,τι αφορά την τρέχουσα χρήση, η «Αθηναϊκή Ζυθοποιία» δεν μένει ανεπηρέαστη από τις αυξήσεις στην ενέργεια και σε σειρά πρώτων και δεύτερων υλών, από την τιμή του κριθαριού έως την τιμή του γυαλιού και του αλουμινίου. Αν και εκτιμά ότι το αποτέλεσμα του α΄ εξαμήνου του 2022 θα είναι επαρκώς κερδοφόρο για την εταιρεία, επισημαίνει στην οικονομική της έκθεση ότι οι επιπτώσεις του πολέμου δύναται να επηρεάσουν έμμεσα και τη δραστηριότητα της εταιρείας, αλλά δεν μπορούν να εκτιμηθούν πλήρως και με αξιοπιστία στην παρούσα χρονική στιγμή. Ηδη από το 2021, όταν οι τιμές της ενέργειας ξεκίνησαν να αυξάνονται από το β΄ εξάμηνο του έτους, η εταιρεία είχε αυξημένες δαπάνες μόνο για την ενέργεια κατά 1 εκατ. ευρώ.

    ΑΝΔΡΙΚΟΠΟΥΛΟΣ

    Σύμφωνα λοιπόν με όσα περιλαμβάνονται στην οικονομική έκθεση της «Αθηναϊκής Ζυθοποιίας» για τη χρήση του 2021, οι καθαρές πωλήσεις της, μη συμπεριλαμβανομένου δηλαδή του ειδικού φόρου κατανάλωσης, ανήλθαν πέρυσι σε 225,63 εκατ. ευρώ έναντι 179,13 εκατ. ευρώ το 2020, καταγράφοντας αύξηση 24,86%. Οι συνολικές πωλήσεις, συμπεριλαμβανομένου του ΕΦΚ, ήταν το 2021 342,67 εκατ. ευρώ (ΕΦΚ 117,04 εκατ. ευρώ) έναντι 274,44 εκατ. ευρώ το 2020 (εκ των οποίων τα 95,30 εκατ. ευρώ ο ΕΦΚ).

    DEAR SANTA – COFFEE ISLAND

    Τα προ φόρων κέρδη της εταιρείας ανήλθαν σε 34,1 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 285,49% σε σύγκριση με το 2020, επίδοση που αποδίδεται από την εταιρεία στη διανομή των προϊόντων Bacardi. Υπενθυμίζεται ότι η ισχύς της σύμβασης διανομής των προϊόντων Bacardi έχει διάρκεια μέχρι την 31η Μαρτίου 2026 με δυνατότητα ανανέωσης. Τα κέρδη μετά από φόρους διαμορφώθηκαν το 2021 σε 26,69 εκατ. ευρώ έναντι 6,05 εκατ. ευρώ το 2020.

    Η αγορά μπίρας

    Συνολικά, η αγορά μπίρας στην Ελλάδα και στην Ευρώπη ήταν το 2021 καλύτερη σε σύγκριση με το 2020, χωρίς ωστόσο να επιστρέψει στα επίπεδα του 2019. Σύμφωνα με μελέτη της ευρωπαϊκής ομοσπονδίας ζυθοποιών «Brewers of Europe», οι πωλήσεις μπίρας το 2021 στο κανάλι της εστίασης στις χώρες της Ευρωζώνης ήταν χαμηλότερες κατά 35% σε σύγκριση με το 2019. Συνολικά, οι πωλήσεις μπίρας το 2021, συμπεριλαμβανομένων δηλαδή και αυτών που έγιναν στη λεγόμενη «ζεστή αγορά», στο κανάλι του σούπερ μάρκετ και της μικρής λιανικής, ήταν χαμηλότερες κατά 7% σε σύγκριση με το 2019, ενώ και η παραγωγή μπίρας ήταν μειωμένη κατά 11% σε σύγκριση με το 2019. Το 2021 οι θέσεις εργασίας που σχετίζονται με τον κλάδο της μπίρας ήταν λιγότερες κατά 250.000 σε σύγκριση με το 2019, η προστιθέμενη αξία του κλάδου μειωμένη κατά 10%, ενώ τα κρατικά έσοδα μειωμένα κατά 13%, κυρίως λόγω των απωλειών ύψους 5,2 δισ. ευρώ από τη μη είσπραξη ΦΠΑ στην εστίαση.

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Νεκρός 55χρονος από πνιγμό στο γιορτινό τραπέζι

    Την τελευταία του πνοή άφησε ένας άνδρας το απόγευμα...

    Επίδομα ανεργίας: Εντός των πρώτων μηνών του 2025 ξεκινά η πιλοτική εφαρμογή του – Περισσότερα κίνητρα για εργασία

    Tίθεται σε πιλοτική εφαρμογή το νέο επίδομα ανεργίας. Tο πιλοτικό πρόγραμμα υλοποιείται έπειτα...

    ΟΠΕΚΕΠΕ: Ποιες ενισχύσεις θα πληρωθούν τέλη Ιανουαρίου µε αρχές Φεβρουαρίου του 2025

    Καθυστερούν και άλλο οι καταβολές των ενισχύσεων από τον ΟΠΕΚΕΠΕ στους...
    Best Shop