«Khalilah»: Πόσο κοστίζει το εμβληματικό γιοτ από ανθρακονήματα

    Ημερομηνία:

    Μια χρυσή ευκαιρία για τους λάτρεις της πολυτέλειας είναι το εντυπωσιακό γιοτ μήκους 162 ποδών, εν ονόματι «Khalilah».

    Το λαμπερό χρυσό γιοτ, διαθέτει δική του αντίστοιχη βοηθητική βάρκα και είναι κατασκευασμένο εξ ολοκλήρου από ανθρακονήματα, τα οποία εξασφαλίζουν μειωμένη κατανάλωση καυσίμου και μέγιστη απόδοση, παραδόθηκε το 2014 και έχει τεθεί προς πώληση αρκετές φορές, σύμφωνα με το Bloomberg.

    Τον Νοέμβριο του 2024, η μεσιτική εταιρεία σκαφών αναψυχής My Ocean ανέλαβε την πώλησή του ρίχνοντας 1 εκατομμύριο ευρώ την τιμή ενώ την περασμένη εβδομάδα, την «έριξε» άλλα 2 εκατομμύρια ευρώ. Τώρα η τιμή του είναι στα 19,9 εκατ. ευρώ (20,5 εκατομμύρια δολάρια).

    Σύμφωνα με τον CEO της My Ocean, Jonny Dodge, η αγορά πολυτελών γιοτ έχει υποχωρήσει, γεγονός που οδήγησε στη μείωση των τιμών.

    Το Khalilah, μοναδικό σε σχεδίαση, προσφέρει πέντε καμπίνες για 11 άτομα και πλήρωμα εννέα ατόμων, ενώ εντυπωσιάζει με το ευρύχωρο εσωτερικό του και τις ασυνήθιστες διακοσμητικές λεπτομέρειες. Από υπαίθριους χώρους με τζακούζι και πλατφόρμα κολύμβησης μέχρι καλλιτεχνικές πινελιές στο εσωτερικό, το γιοτ αποτελεί μια σπάνια ευκαιρία για νέους αγοραστές.

    Από τα 83 γιοτ του στόλου της, 20 διατίθενται προς πώληση, με το Khalilah να είναι το δεύτερο πιο ακριβό, μετά το Sanam (172 πόδια, τιμή: 26,9 εκατομμύρια δολάρια).

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Γιώργος Μαζωνάκης: Μηνύει τρεις ιδιοκτήτες νυχτερινού κέντρου διασκέδασης για εκβίαση

    Ραγδαίες είναι οι εξελίξεις γύρω από την υπόθεση του Γιώργου...

    Αχαϊα: Ο «Πείρος» απόλαυσε το «Μεγάλο μας Τσίρκο»

    Την παράσταση «Το Μεγάλο μας Τσίρκο», το εμβληματικό έργο...

    Κωδικός «Λιμενικό Τόξο»: Το αμερικανικό σχέδιο που αλλάζει τον χάρτη της Ελλάδας από τον βορρά μέχρι τον νότο

    Τα ελληνικά λιμάνια δεν είναι πια απλώς πύλες εμπορίου και ναυτιλίας....

    Πάτρα: Κραυγή για να σωθεί ο Πύργος Πετμεζά στον Καστελλόκαμπο

    Η διάσωση της ιστορικής μνήμης δεν είναι πολυτέλεια, είναι...