«Βροχή» οι καταγγελίες και τα άγνωστα περιστατικά που έχουν συμβεί στον σιδηρόδρομο με αφορμή την πολύνεκρη τραγωδία στα Τέμπη.
Στις 12 Απριλίου, τρένο που κινείτο από το Παλαιοφάρσαλο προς την Θεσσαλονίκη, περνώντας από το Πλατύ, ο σταθμάρχης κάλεσε τον μηχανοδηγό για να τον ενημερώσουν πού βρίσκονται.
Απάντησαν ότι σε λίγα λεπτά θα προσεγγίσουν τα φωτόσημα του σταθμού και ο σταθμάρχης ενημέρωσε ότι μπορούν να συνεχίσουν για το Άδενδρο όπου θα έβρισκαν κόκκινο φωτόσημα στην έξοδο από παρακαμπτήριο γραμμή και κόκκινο φωτόσημα εισόδου στον ΣΣ Αξιού, τα οποία μπορούν να αγνοήσουν και να συνεχίσουν.
Οι μηχανοδηγοί, σύμφωνα με το OPEN, παρατήρησαν ότι τα φωτόσημα τελικά ήταν πράσινα με αποτέλεσμα να συνεχίσουν την πορεία τους και έπειτα από λίγο είδαν ότι υπάρχει συνεργείο στη γραμμή με μηχανήματα.
Τότε έκαναν άμεσα χρήση της ακαριαίας πέδης για την ακινητοποίηση της αμαξοστοιχίας σε συνδυασμό με συνεχόμενα σφυρίγματα για να απομακρυνθούν οι εργάτες από το σημείο.
Λόγω της μικρής απόστασης, δεν στάθηκε δυνατή η ακινητοποίηση της αμαξοστοιχίας πριν από τα μηχανήματα που ήταν τοποθετημένα στη γραμμή και υπήρξε σύγκρουση με αυτά. Από τη σύγκρουση προκλήθηκε φωτιά σε 2 μπιτόνια με εύφλεκτο υγρό και τότε εργάτες και μηχανοδηγοί επιχείρησαν για να σβήσουν τη φωτιά.
Στη συνέχεια δεν συνέχισαν την πορεία τους, καθώς ενημερώθηκαν από τους εργάτες ότι οι ράγες δεν είχαν μπουλόνια λόγω της αλλαγής των επιθεμάτων και υπήρχε φόβος εκτροχίασης των βαγονιών.