Κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες: Πρέπει να μειώσουν σημαντικά τις τιμές για να πείσουν τους αγοραστές στην Ευρώπη

    Ημερομηνία:

    Μόλις ένας ένας στους 10 θα πρέπει να δει πτώση των τιμών κατά 10% για να επηρεαστεί θετικά υπέρ ενός νέου κινεζικού αυτοκινήτου, δήλωσε η Escalent, μια εταιρεία ανάλυσης δεδομένων και παροχής συμβουλών, με βάση έρευνα σε περισσότερους από 1.600 αγοραστές νέων αυτοκινήτων στη Γαλλία, τη Γερμανία, την Ιταλία, την Ισπανία και το Ηνωμένο Βασίλειο.

    Η μέση μείωση της τιμής που απαιτείται για τους πελάτες να εξετάσουν το ενδεχόμενο μετάβασης σε μια κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία είναι 27%, ενώ περίπου το ένα τρίτο (31%) θα ενδιαφερόταν εάν η διαφορά τιμής ήταν μεταξύ 11 και 20%.

    Μέχρι στιγμής, οι κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες που ανταγωνίζονται στην Ευρώπη έχουν τιμές που είναι περίπου στα ίδια επίπεδα με τους ανταγωνιστές τους – ή ακόμα και λίγο υψηλότερες. Για παράδειγμα, η τρέχουσα τιμή ενός MG4 είναι 34.990 ευρώ στη Γερμανία, ενώ ο ανταγωνιστής του από τη Volkswagen, το ID.3, ξεκινά από 33.330 ευρώ. Μέρος της διαφοράς τιμής οφείλεται στο γεγονός ότι η MG αντιμετωπίζει τώρα υψηλότερους δασμούς σε ηλεκτρικά οχήματα όπως το MG4 που κατασκευάζονται στην Κίνα και εξάγονται στην ΕΕ.

    Σύμφωνα με στοιχεία της DataForce πέρυσι, οι κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες, συμπεριλαμβανομένων των BYDMGNio και Xpeng που ανήκουν στη SAICαύξησαν τις πωλήσεις τους στην Ευρώπη κατά 15%, στις 368.213. Η έλλειψη εμπιστοσύνης είναι ένας βασικός παράγοντας που αποτρέπει τους καταναλωτές από την αγορά κινεζικών αυτοκινήτων, σύμφωνα με τη μελέτη.

    Σε γενικές γραμμές, οι Ευρωπαίοι καταναλωτές εμπιστεύονται τα αυτοκίνητα που κατασκευάζονται στην Ευρώπη, τις ΗΠΑ, την Ιαπωνία και τη Νότια Κορέα περισσότερο από αυτά που κατασκευάζονται στην Κίνα.

    ICECAP

    Αυτή η έλλειψη εμπιστοσύνης, σε συνδυασμό με τη σχετική έλλειψη κατασκευαστικής κουλτούρας των κινεζικών αυτοκινητοβιομηχανιών, καθιστά «σχετικά εύκολο για τους Ευρωπαίους καταναλωτές να αναπτύξουν απορριπτικά και ύποπτα συναισθήματα» προς τα κινεζικά οχήματα, σύμφωνα με τη μελέτη.

    Η έλλειψη εξοικείωσης παίζει επίσης μεγάλο ρόλο. Μόνο η MG και η BYD ήταν στην κατάταξη των 25 πιο γνωστών εμπορικών σημάτων της Escalent, καταλαμβάνοντας την 22η και 25η θέση, αντίστοιχα.

    Η εστίαση στη μάρκα, σε συνδυασμό με τις χαμηλότερες τιμές θα μπορούσε να αλλάξει γρήγορα το τοπίο των ηλεκτρικών οχημάτων στην Ευρώπη, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Escalent UK, Mark Carpenter. «Ακόμη και με σχετικά εκκολαπτόμενα επίπεδα δραστηριότητας, αυτό θα πρέπει να σημάνει συναγερμό για τις καθιερωμένες μάρκες αυτοκινήτων που πρέπει να κοιτάξουν πίσω από τους ώμους τους την εντεινόμενη απειλή», δήλωσε ο Carpenter.

    Φλίγκος

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Αγορά εργασίας: Μειώνονται οι 30ρηδες, αυξάνονται οι 65ρηδες

    Γκριζάρει επικίνδυνα η αγορά εργασίας στην Ελλάδα, όπως προκύπτει...

    Αντίστροφη μέτρηση για τις Πανελλαδικές εξετάσεις – Πότε θα χτυπήσει το τελευταίο κουδούνι σε Γυμνάσια και Λύκεια

    Πλησιάζουν οι ημερομηνίες-ορόσημα για τη λήξη των μαθημάτων στα...

    Θέρμο: Μεθυσμένος και χωρίς δίπλωμα ο 37χρονος που κατηγορείται για απόπειρα αρπαγής ανηλίκων

    Για απόπειρα αρπαγής ανηλίκων καθώς και παραβάσεις του ΚΟΚ...