Κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες: Πρέπει να μειώσουν σημαντικά τις τιμές για να πείσουν τους αγοραστές στην Ευρώπη

    Ημερομηνία:

    Μόλις ένας ένας στους 10 θα πρέπει να δει πτώση των τιμών κατά 10% για να επηρεαστεί θετικά υπέρ ενός νέου κινεζικού αυτοκινήτου, δήλωσε η Escalent, μια εταιρεία ανάλυσης δεδομένων και παροχής συμβουλών, με βάση έρευνα σε περισσότερους από 1.600 αγοραστές νέων αυτοκινήτων στη Γαλλία, τη Γερμανία, την Ιταλία, την Ισπανία και το Ηνωμένο Βασίλειο.

    Φλίγκος

    Η μέση μείωση της τιμής που απαιτείται για τους πελάτες να εξετάσουν το ενδεχόμενο μετάβασης σε μια κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία είναι 27%, ενώ περίπου το ένα τρίτο (31%) θα ενδιαφερόταν εάν η διαφορά τιμής ήταν μεταξύ 11 και 20%.

    Μέχρι στιγμής, οι κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες που ανταγωνίζονται στην Ευρώπη έχουν τιμές που είναι περίπου στα ίδια επίπεδα με τους ανταγωνιστές τους – ή ακόμα και λίγο υψηλότερες. Για παράδειγμα, η τρέχουσα τιμή ενός MG4 είναι 34.990 ευρώ στη Γερμανία, ενώ ο ανταγωνιστής του από τη Volkswagen, το ID.3, ξεκινά από 33.330 ευρώ. Μέρος της διαφοράς τιμής οφείλεται στο γεγονός ότι η MG αντιμετωπίζει τώρα υψηλότερους δασμούς σε ηλεκτρικά οχήματα όπως το MG4 που κατασκευάζονται στην Κίνα και εξάγονται στην ΕΕ.

    Σύμφωνα με στοιχεία της DataForce πέρυσι, οι κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες, συμπεριλαμβανομένων των BYDMGNio και Xpeng που ανήκουν στη SAICαύξησαν τις πωλήσεις τους στην Ευρώπη κατά 15%, στις 368.213. Η έλλειψη εμπιστοσύνης είναι ένας βασικός παράγοντας που αποτρέπει τους καταναλωτές από την αγορά κινεζικών αυτοκινήτων, σύμφωνα με τη μελέτη.

    Σε γενικές γραμμές, οι Ευρωπαίοι καταναλωτές εμπιστεύονται τα αυτοκίνητα που κατασκευάζονται στην Ευρώπη, τις ΗΠΑ, την Ιαπωνία και τη Νότια Κορέα περισσότερο από αυτά που κατασκευάζονται στην Κίνα.

    ICECAP

    Αυτή η έλλειψη εμπιστοσύνης, σε συνδυασμό με τη σχετική έλλειψη κατασκευαστικής κουλτούρας των κινεζικών αυτοκινητοβιομηχανιών, καθιστά «σχετικά εύκολο για τους Ευρωπαίους καταναλωτές να αναπτύξουν απορριπτικά και ύποπτα συναισθήματα» προς τα κινεζικά οχήματα, σύμφωνα με τη μελέτη.

    Η έλλειψη εξοικείωσης παίζει επίσης μεγάλο ρόλο. Μόνο η MG και η BYD ήταν στην κατάταξη των 25 πιο γνωστών εμπορικών σημάτων της Escalent, καταλαμβάνοντας την 22η και 25η θέση, αντίστοιχα.

    Η εστίαση στη μάρκα, σε συνδυασμό με τις χαμηλότερες τιμές θα μπορούσε να αλλάξει γρήγορα το τοπίο των ηλεκτρικών οχημάτων στην Ευρώπη, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Escalent UK, Mark Carpenter. «Ακόμη και με σχετικά εκκολαπτόμενα επίπεδα δραστηριότητας, αυτό θα πρέπει να σημάνει συναγερμό για τις καθιερωμένες μάρκες αυτοκινήτων που πρέπει να κοιτάξουν πίσω από τους ώμους τους την εντεινόμενη απειλή», δήλωσε ο Carpenter.

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Οι αθλητικές μεταδόσεις 15/5/2025

    19:00 Novasports Start Ράγιο Βαγιεκάνο – Μπέτις Ισπανικό Πρωτάθλημα...

    Eurovision 2025: Ρίχνεται στην… μάχη απόψε η Klavdia για τον 2ο ημιτελικό με το τραγούδι «Αστερομάτα» – Η σειρά εμφάνισης και τα φαβορί

    Στη σκηνή της Eurovision ρίχνεται απόψε η Klavdia, με στόχο την πρόκριση στον...

    Οδηγός: Ετσι ξεχωρίζουν οι γνήσιες τσάντες από τις απομιμήσεις

    Μια επώνυμη τσάντα δεν είναι ποτέ μόνο μια τσάντα....

    Παγκόσμιο χρέος 2025: Ποιες χώρες το εκτινάσσουν ενώ οι γεωπολιτικές εντάσεις και οι εμπορικοί πόλεμοι εντείνουν την κρίση

    Το παγκόσμιο χρέος κατέγραψε νέο ιστορικό υψηλό, ξεπερνώντας τα 324 τρισεκατομμύρια δολάρια...