Το Παράρτημα Ρομά του Κέντρου Κοινότητας Δήμου Πατρέων ανακοινώνει την επιτυχία των δύο πρώτων ενηλίκων ωφελουμένων του, που αποκτούν Απολυτήριο Δημοτικής Εκπαίδευσης, μέσω των υπηρεσιών αλφαβητισμού που παρέχει η Δομή.
Θερμά συγχαρητήρια αξίζουν στην κυρία Αγγελική Αριστοπούλου και στον κ. Χαράλαμπο Μπασιλάρη, που μετά από επίπονη προετοιμασία εξάμηνης διάρκειας και ανελλιπή παρακολούθηση των μαθημάτων Αλφαβητισμού, παρέμειναν στοχοπροσηλωμένοι, έδωσαν εξετάσεις και πέτυχαν να αποκτήσουν το Απολυτήριο ΔΕ.
Αρωγοί, σε όλη αυτή την πορεία, ήταν οι εκπαιδευτικοί του Κέντρου Κοινότητας Δήμου Πατρέων-Παράρτημα Ρομά, που λειτουργούν με στόχο τόσο τη μετάδοση γνώσεων όσο κυρίως την ενίσχυση της αυτο-εκτίμησης, στο πλαίσιο της προσπάθειας των ωφελουμένων/εκπαιδευομένων για τη βελτίωση των συνθηκών της ζωής τους!
Τα μαθήματα αλφαβητισμού αποτελούν βασική υπηρεσία που παρέχεται από το Κέντρο Κοινότητας-Παράρτημα Ρομά, σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο στις εγκαταστάσεις του. Οι εκπαιδευτικές δράσεις σχεδιάζονται και υλοποιούνται από τα αρμόδια στελέχη, με στόχο οι εκπαιδευόμενοι/εκπαιδευόμενες να αποκτήσουν Απολυτήριο του Δημοτικού και μετά, να συνεχίσουν στο Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας (ΣΔΕ), έτσι ώστε να αποκτήσουν απολυτήριο του Γυμνασίου (Υποχρεωτικής Εκπαίδευσης-ΥΕ). Με αυτό τους δίνεται πρόσβαση σε πολύ περισσότερες θέσεις εργασίας σε σειρά προκηρύξεων.
Είναι η πρώτη φορά που ωφελούμενοι του Κέντρου Κοινότητας Δήμου Πατρέων-Παράρτημα Ρομά λαμβάνουν μέρος σε εξετάσεις αυτού του τύπου, μετά από ανάλογη προετοιμασία που έχουν λάβει μέσω των υπηρεσιών του Κέντρου και μάλιστα η επιτυχία είναι σε ποσοστό 100%!
Ο Κοινωνικός Οργανισμός (ΚΟΔΗΠ) λειτουργεί το Κέντρο Κοινότητας του Δήμου Πατρέων αξιοποιώντας συναφή χρηματοδότηση μέσω του Ε.Π. «Δυτική Ελλάδα 2014-2020», ΑΞΟΝΑΣ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑΣ 4 «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, προώθηση της Κοινωνικής Ένταξης και Καταπολέμηση της Φτώχειας και των Διακρίσεων» και υλοποιώντας ποικίλες, εξωστρεφείς δράσεις, με στόχο την ολοκληρωμένη παροχή υπηρεσιών, προς όφελος των ευάλωτων ομάδων της Πάτρας.