Επί της ουσίας, το νέο Koenigsegg CC850 είναι περισσότερο ένα αυτοκίνητο-φόρος τιμής στο CC8S, το πρώτο όχημα παραγωγής της εταιρείας, παρά για μια restomod δημιουργία, καθώς σχετίζεται μηχανικά με τα σύγχρονα υπεραυτοκίνητα των Σουηδών, όπως τα Jesko, Gemera και Regera, συνδυάζοντας ταυτόχρονα στοιχεία από τη σχεδίαση του CC8S, με επιμέρους χαρακτηριστικά που συναντάμε στο «σήμερα».
Τα προφανή στοιχεία που προέρχονται από το πρωτοποριακό «megacar» του 2002 περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων τα χαρακτηριστικά φώτα φρένων της Koenigsegg, το σχήμα των ζαντών, καθώς και το σύστημα ανοίγματος θυρών «synchrohelix».
Το εσωτερικό σχεδιάστηκε με ανάλογο ύφος και…στιλ, υιοθετώντας μια μινιμαλιστική αισθητική βασισμένη στα παλαιότερα αυτοκίνητα της Koenigsegg. Σημείο αναφοράς εδώ είναι ο επιλογέας ταχυτήτων, ένα αναλογικό σύμπλεγμα ενδείξεων πίσω από το στρογγυλό τιμόνι στο οποίο δεν ενσωματώνονται αχρείαστοι διακόπτες, καθώς και το «εκτεθειμένο» carbon σε ουκ ολίγες επιφάνειες του κοκπιτ.
Κάτω από τις μεταλλικές επιφάνειες ξεχωρίζει o 5λιτρος V8 κινητήρας της Jesko, ο οποίος αποδίδει 1.033 kW, ήτοι κάτι περισσότερο από 1.400 ίππους, χρησιμοποιώντας αιθανόλη Ε85 ως καύσιμο. Με κανονική βενζίνη, η ισχύς διαμορφώνεται στα 884 kW – περίπου 1.202 ίππους – ενώ η μέγιστη ροπή του στο πρώτο σενάριο φτάνει τα 1.385 Nm. Αριθμητικά, όσα ειναι και τα… κιλά της CC850.
Ο κινητήρας έχει ξηρό κάρτερ, για βέλτιστη κατανομή λαδιού σε ακραίες καταστάσεις οδήγησης, ενώ δεν διαθέτει σφόνδυλο, κάτι που, όπως λέει ο Christian von Koenigsegg, τον καθιστά ως «τον κινητήρα με την καλύτερη απόκριση και ευστροφία». Το «κόκκινο» βρίσκεται στις 8.500 σ.α.λ., με την Koenigsegg να υπόσχεται ότι «η ακουστική του είναι πραγματικά αλλόκοτη και ασύγκριτη».
Σημείο αναφοράς στη νέα CC850 είναι σίγουρα το κιβώτιο «Engage Shift System», μια παγκόσμια καινοτομία που ουσιαστικά εναλάσει τις σχέσεις μετάδοσης του μηχανικού, 6τάχυτου κιβωτίου για να προσφέρει διαφορετικά χαρακτηριστικά απόδοσης. Έτσι, ανάλογα με το drive mode, το σύστημα επιλέγει να… προσφέρει στον οδηγό τις κατάλληλες 6 από τις 9 στο σύνολο σχέσεις που διαθέτει συνολικά, με τις αλλαγές μάλιστα να πραγματοποιούνται με την αρωγή συμπλέκτη – που για την περίσταση δεν είναι τίποτα περισσότερο από ένας ηλεκτρονικός ενεργοποιητής. Το κιβώτιο διαθέτει επίσης αυτόματο mode αλλαγής και για τις 9 σχέσεις του, για πιο ξεκούραστη οδήγηση.
Με δεδομένο το γεγονός ότι τα 50ά γενέθλια του χαρισματικού ιδρυτή της, Christian von Koenigsegg, συμπίπτουν με την πρεμιέρα του CC850, η Koenigsegg θα κατασκευάσει μόλις 50 αντιτυπά της. Η εταιρεία δεν έχει ακόμη επιβεβαιώσει την ημερομηνία διάθεσης, ούτε και την τιμή του αυτοκινήτου.