Κοινό μέτωπο και πολλές φωνές για το Πύργος – Καλό Νερό – Τσακώνα

    Ημερομηνία:

    DIVICO

    Το σοκαριστικό δυστύχημα στην Ελαία, με τον τραγικό απολογισμό των τεσσάρων νεκρών και των πέντε σοβαρά τραυματισμένων έφερε με τον πιο άκομψο και μακάβριο τρόπο ξανά στην επιφάνεια την ανάγκη κατασκευής του οδικού άξονα Πύργος -Καλό Νερό – Τσακώνα, του οποίου η τύχη, αγνοείται από τον περασμένο Ιανουάριο.

    ΑΝΔΡΙΚΟΠΟΥΛΟΣ

    Γιατί μπορεί σε κάποιες περιπτώσεις, ένα τροχαίο να εμπεριέχει και τον ανθρώπινο παράγοντα, ωστόσο αποτελεί χρέος και ύψιστο καθήκον της Πολιτείας, να εξασφαλίσει όλες εκείνες τις προϋποθέσεις έτσι ώστε οι κίνδυνοι στον δρόμο να μειωθούν και αυτό μπορεί να εξασφαλιστεί μόνο με σύγχρονα οδικά δίκτυα τα οποία δυστυχώς εν έτει 2024 στην Ηλεία εκλείπουν.

    Και αυτό διότι, μπορεί ο αυτοκινητόδρομος της Πατρών – Πύργου να οδεύει προς την ολοκλήρωσή του και την παράδοσή του στην κυκλοφορία εντός του 2025, ωστόσο για το Πύργος – Καλό Νερό – Τσακώνα, εδώ και αρκετούς μήνες δεν υπάρχει τίποτα νεότερο.

    Τελευταίο σημείο… αυτό των προμελετών οι οποίες έχουν παραδοθεί από την παραχωρησιούχο εταιρεία στο Υπουργείο Υποδομών από τον περασμένο Γενάρη. Τις προμελέτες πραγματοποίησε η Ολυμπία Οδός μέσω υπουργικής απόφασης του 2022.

    DEAR SANTA – COFFEE ISLAND

    Οι προτάσεις έχουν ήδη υποβληθεί στην αρμόδια υπηρεσία του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών η οποία θα αναλάβει ανάλογα με την λύση που θα επιλεγεί την περιβαλλοντική έγκριση του τμήματος, χωρίς ωστόσο από τότε να υπάρχει ουδεμία ενημέρωση.

    Η λύση η οποία θα προκριθεί θα πρέπει να τύχει της έγκρισης του Ανεξάρτητου Μηχανικού του έργου και κατόπιν θα πρέπει να εξεταστούν οι προϋποθέσεις εκτέλεσης του έργου και βέβαια να ξεπεραστεί ο σκόπελος της χρηματοδότησης. Η διαδικασία χρηματοδότησης είναι μια επίπονη διαδικασία καθώς τα οδικά έργα για να εγκριθούν από την Ευρωπαϊκή Ένωση πρέπει να πετυχαίνουν αρκετά κριτήρια μεταξύ των οποίων και οι ημερήσιοι φόρτοι.

    Kαι όλα αυτά, όπως έχει γίνει γνωστό προκειμένου να ξεπεραστεί ο σκόπελος των περίπου 21 χιλιομέτρων στην περιοχή του Καϊάφα λόγω των περιορισμών που θέτει ο χαρακτηρισμός της περιοχής ως NATURA. Προβλήματα ωστόσο, τα οποία αν υπάρχει θέληση και πολιτική βούληση για την υλοποίηση του έργου, μπορούν να ξεπεραστούν.

    Υπάρχει όμως;

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    ΣΕΛΛΑ ΠΑΤΡΩΝ: Εκδήλωση μνήμης για τους εκτελεσθέντες από τους ναζί

    Την μνήμη εκείνων που θυσιάστηκαν στο Ολοκαύτωμα των Σελλών...

    Αγώνα δρόμου κάνουν αυτές τις ημέρες οι εργαζόμενοι του Δήμου Πατρέων στον Ηλεκτροφωτισμό – ΦΩΤΟ

    Αγώνα δρόμου κάνουν αυτές τις ημέρες οι εργαζόμενοι του...

    Πρόσωπα της Χρονιάς 2024 – Κριτική Επιτροπή – ΔΕΙΤΕ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΜΕΛΗ

    Ο ρόλος και οι αρμοδιότητες της Κριτικής Επιτροπής του...

    Κώστας Σβόλης-Πάτρα Ενωμένη: Στην κοπή της βασιλόπιτας σε Δροσιά και Μύλους

    Η Παράταξη "Πάτρα Ενωμένη" ανακοίνωσε τα εξής: Την Κυριακή 12/1/2025...
    Best Shop