Κορονοϊός: Οι κλάδοι που κέρδισαν μέσα στην πανδημία – Ποιοι είναι οι χαμένοι

    Ημερομηνία:

    DIVICO

    Σε καιρούς αυστηρών περιοριστικών μέτρων οι καταναλωτές στράφηκαν στο διαδικτυακό εμπόριο και κατά συνέπεια τις ταχυδρομικές υπηρεσίες. Στους μεγάλους κερδισμένους της πανδημίας περιλαμβάνεται χωρίς αμφιβολία ο αμερικανικός διαδικτυακός κολοσσός Amazon. Είναι ενδεικτικό ότι το τρίτο τρίμηνο του 2020 ο τζίρος της αμερικανικής εταιρείας ξεπέρασε τα 100 δισεκατομμύρια δολάρια, ενώ μπορεί να είναι ακόμη μεγαλύτερος το τελευταίο τρίμηνο του έτους. Ικανοποιημένη από τους τζίρους της είναι και η Deutsche Post, στην οποία ανήκει η διεθνής εταιρεία ταχυδρομικών υπηρεσιών DHL. Ο επικεφαλής των Γερμανικών Ταχυδρομείων Φρανκ Άπελ αναμένει ρεκόρ κέρδους για το 2020.

    ΑΝΔΡΙΚΟΠΟΥΛΟΣ

    Αντίθετα, όσο ανθεί ωστόσο το ιντερνετικό εμπόριο, τόσο πλήττεται το λιανικό, καθώς λόγω περιοριστικών μέτρων τα μαγαζιά κατέβασαν ρολά και ο κόσμος κλείστηκε στα σπίτια. Κατά τη διάρκεια των τελευταίων μηνών ολοένα και περισσότεροι Γερμανοί στρέφονται στα ντελίβερι από τη στιγμή που το φαγητό στο εστιατόριο έχει γίνει λόγω των περιοριστικών μέτρων ανέφικτο. Κερδισμένη όσο λίγες γερμανικές εταιρίες ντελίβερι βγήκε η Delivery Herο, της οποίας η μετοχή εκτινάχθηκε στο χρηματηστήριο της Φρανκφούρτης. Όσο όμως και αν προσπάθησαν μικρά και μεγάλα εστιατόρια να ενισχύσουν το τζίρο τους πουλώντας φαγητό σε πακέτο δεν κατάφεραν να αναπληρώσουν το χαμένο έδαφος.

    DEAR SANTA – COFFEE ISLAND

    Στους κερδισμένους των επαγγελματικών βιντεοδιασκέψεων είναι φέτος η αμερικανική εταιρία Zοοm, η οποία ξεπέρασε τα 300 εκατομμύρια χρήστες και τριπλασίασε τους επαγγελματίες πελάτες της. Το 2020 η Zoom κατάφερε να διπλασιάσει τον τζίρο της σε πάνω από 622 εκατομμύρια δολάρια.

    Από την περασμένη άνοιξη οι διεθνείς αεροπορικές εταιρείες κατέγραψαν απώλειες δισεκατομμυρίων. Έτσι για παράδειγμα η γερμανική Lufthansa χρειάστηκε την οικονομική στήριξη του γερμανικού δημοσίου για να μην πτωχεύσει. Για τον τουρισμό το 2020 ήταν αδιαμφησβήτητα μια από τις χειρότερες χρονιές. Ταξιδιωτικές οδηγίες και ακυρώσεις έφεραν πολλά πρακτορεία, ξενοδοχεία και ταξιδιωτικούς πράκτορες στα όρια της χρεοκοπίας.

    Πλήγμα στην αυτοκινητοβιομηχανία

    Με πρωτοφανή πτώση της ζήτησης βρέθηκε αντιμέτωπη και η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία, η οποία και πριν από την πανδημία αναζητούσε το βηματισμό της στη μετάβαση μεταξύ συμβατικών κινητήρων και ηλεκτροκίνησης. Σε διεθνές επίπεδο κατασκευάστηκαν εκατομμύρια αυτοκίνητα λιγότερα από ότι το 2019. Πολλοί κατασκευαστές αυτοκινήτων και προμηθευτές προσπάθησαν να αμβλύνουν τις επιπτώσεις της κρίσης με μειωμένο ωράριο εργασίας, διακοπή της παραγωγής και περικοπές θέσεων εργασίας. Παρά τις εκκλήσεις της η αυτοκινητοβιομηχανία δεν διασφάλισε όπως ήλπιζε την οικονομική στήριξη του γερμανικού κράτους.

    Μιας και σχεδόν απαγορεύθηκαν οι δια ζώσης συναντήσεις πολύς κόσμος στράφηκε στο διαδίκτυο και την εικονική πραγματικότητα. Έτσι τα διαδικτυακά τυχερά παιχνίδια και οι κάθε λογής προσομοιώσεις κέρδισαν τους τελευταίους μήνες τεράστιο αριθμό νέων πελατών. Στους μεγάλους κερδισμένους της χρονιάς ανήκουν επίσης οι κολοσσοί της διαδικτυακής ψυχαγωγίας, όπως Netflix, Amazon Prime και Disney +.

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Michael Dotson (US) & Δημήτρης Ιωάννου-Γιάννης Χριστόπουλος (Blues Cargo) live στην Πάτρα

    Michael Dotson (US) & Δημήτρης Ιωάννου-Γιάννης Χριστόπουλος (Blues Cargo)...

    Μερικές θετικές σκέψεις για τη δεύτερη θητεία του Ντόναλντ Τραμπ

    Του Νίκου Νικολόπουλου Ο Ντόναλντ Τραμπ γράφει ιστορία ως ο...

    Με επιτυχία ο 13ος Ημιμαραθώνιος Αιγιάλειας

    Με πλέον των 1200 συμμετοχών από όλη την Ελλάδα,...

    ΠΑΤΡΑ: Συλλυπητήρια για την απώλεια του Θεόδωρου Αγγελόπουλου

    Συλλυπητήρια μηνύματα: Ο αντιδήμαρχος Πολιτισμού Αποστόλης Αγγελής, εκφράζει τη θλίψη του...
    Best Shop