Κυψέλη: «Δεν ήθελα να το κάνω» λέει η 16χρονη για το μαχαίρωμα στο σχολείο

    Ημερομηνία:

    Σοβαρό περιστατικό βίας μεταξύ ανηλίκων καταγράφηκε το μεσημέρι της Δευτέρας 15 Δεκεμβρίου σε Γυμνάσιο της Κυψέλης. Σύμφωνα με τις πληροφορίες, 16χρονη μαθήτρια τραυμάτισε με μαχαίρι τύπου «πεταλούδα» τη 14χρονη συμμαθήτριά της εντός του σχολικού χώρου.

    Η 14χρονη μεταφέρθηκε άμεσα με ασθενοφόρο στο Νοσοκομείο Παίδων «Αγλαΐα Κυριακού», όπου νοσηλεύεται με τραύματα στο χέρι και στην κοιλιακή χώρα. Όπως αναφέρουν οι θεράποντες ιατροί, η κατάσταση της υγείας της δεν κρίνεται ανησυχητική.

    Προηγήθηκε λεκτική αντιπαράθεση μεταξύ των δύο μαθητριών, η οποία εξελίχθηκε σε συμπλοκή. Κατά τη διάρκεια του επεισοδίου, η 16χρονη φέρεται να έβγαλε μαχαίρι και να επιτέθηκε στη 14χρονη, προκαλώντας αναστάτωση σε μαθητές και εκπαιδευτικούς. Καθηγητές παρενέβησαν άμεσα, ενώ ειδοποιήθηκαν η Αστυνομία και το ΕΚΑΒ.

    Η 16χρονη ακινητοποιήθηκε και οδηγήθηκε στο αστυνομικό τμήμα, όπου κρατείται. Σύμφωνα με πληροφορίες, μέσω φίλης της φέρεται να δηλώνει μετανιωμένη για την πράξη της, υποστηρίζοντας ότι δεν είχε πρόθεση να οδηγηθεί η κατάσταση σε τέτοια εξέλιξη: «εκανα λάθος, δεν ήθελα να το κάνω αυτό. Το έχω μετανιώσει ήδη. Δεν ήθελα να φτάσουν τα πράγματα μέχρι εκεί».

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Η Αθήνα είναι sold out παντού, από τα νυχτερινά κέντρα και τα resto μέχρι τα θέατρα και τα σινεμά

    Ενα απέραντο sold out η Αθήνα, μια επιδημία με κύριο σύμπτωμα τη...

    Πάτρα: Θρήνος στην κηδεία του τενόρου Νίκου Παπακώστα – Απαρηγόρητη η μητέρα του – φωτό

    Στην τελευταία του κατοικία συνόδευσαν το απόγευμα εκατοντάδες Πατρινοί...

    Πήρε προθεσμία για την Πέμπτη ο «Έλληνας Εσκομπάρ» από την Αχαΐα – Πάνω από πέντε ώρες έμεινε στην Εισαγγελία

    Πάνω από πέντε ώρες παρέμειναν στα γραφεία της Εισαγγελίας...

    Πάτρα: Διήμερο ενημερωτικών Ημερίδων: «Από το Σχολείο στην Κοινωνία: Ο κύκλος της βίας και οι δρόμοι της πρόληψης»

    Η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδος, στο πλαίσιο της στρατηγικής της...