Η Lamborghini ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία της με την Urus SE, την πρώτη υβριδική έκδοση plug-in της Urus που αποκαλύπτεται στη Volkswagen Group Media Night πριν από τη δημόσια πρεμιέρα στην Auto China Beijing 2024 στις 25 Απριλίου.
Μία μπαταρία ιόντων λιθίου 25,9 kWh βρίσκεται κάτω από το πάτωμα φόρτωσης και πάνω από το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο πίσω διαφορικό.
Ο ηλεκτρικός κινητήρας μόνιμου μαγνήτη που βρίσκεται μέσα στο 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο μετάδοσης μπορεί να λειτουργήσει ως ενίσχυση για τον κινητήρα V8 αλλά και μόνος του, κάνοντας το Urus SE ένα όχημα 4WD 100% ηλεκτρικό που μπορεί να ταξιδέψει περισσότερο από 60 χιλιόμετρα σε αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία.
Το νέο κεντρικά τοποθετημένο σύστημα ηλεκτρικής διαχείρισης της ροπής μεταβάλει συνεχώς την κατανομή της ροπής μεταξύ του εμπρός και του πίσω άξονα.
Η Urus SE επιταχύνει από 0 σε 100 χλμ/ώρα σε μόλις 3.4 δευτερόλεπτα (Urus S: 3.5) και από 0 σε 200 χλμ/ώρα σε μόλις 11.2 δευτερόλεπτα (Urus S: 12.5), φτάνοντας τελική ταχύτητα 312 χλμ/ώρα (Urus S: 305 χλμ/ώρα).
Αυτά τα στοιχεία καθιστούν την SE την πιο ισχυρή Urus ποτέ και το γρηγορότερο αυτοκίνητο παραγωγής στην κατηγορία των Super SUV.
Σχεδιαστικά έχουν τοποθετηθεί έξτρα αεροδυναμικά βοηθήματα για αύξηση της κάθετης δύναμης σε υψηλές ταχύτητες.
Στο εμπρός μέρος το καινοτόμο spoiler είναι εντελώς επανασχεδιασμένο και προσφέρει 37% μεγαλύτερη πρόσφυση. Νέας σχεδίασης είναι και ο πίσω προφυλακτήρας μαζί με τον διαχύτη για καλύτερα αεροδυναμικά αποτελέσματα.
Το ύψος έχει μειωθεί κατά 10 χιλιοστά, από τα 1.736 χιλιοστά στα 1.726 χιλιοστά.
Το νέο χρώμα Grigio Keres Matt (ματ) καθιστά ακόμα πιο ιδιαίτερο το πιο διαχρονικό χαρακτηριστικό σχεδιασμού της Lamborghini.
Τα νέα στοιχεία στο τιμόνι περιλαμβάνουν επίσης ένα εντελώς ανανεωμένο δερμάτινο τιμόνι με δυνατότητα προσαρμογής σε διάφορες θέσεις οδήγησης.
Εξοπλισμένο με το νέο σύστημα info-tainment 12,3 ιντσών της HMI είναι σχεδιασμένο για να παρέχει άμεση πρόσβαση στις επιλογές οδήγησης και ακόμα καλύτερο χειρισμό σε όλες τις συνθήκες και σε όλες τις προτιμήσεις του οδηγού.