Σύμφωνα με όσα γνωρίζουμε ήδη, το καινούργιο MINI Countryman θα βασίζεται στην πλατφόρμα «FAAR» του Ομίλου BMW η οποία χρησιμοποιείται ήδη στην καινούργια Σειρά 2 Active Tourer. Ως αποτέλεσμα, οι διαστάσεις του νέου μοντέλου θα είναι ακόμα μεγαλύτερες από αυτές του παρόντος.
Φυσικά, ακόμα δεν είναι γνωστό πόσο θα είναι αυξημένες αυτές. Ωστόσο, οι πρώτες εκτιμήσεις αναφέρουν το μήκος του θα είναι κατά περίπου 20 εκατοστά πιο μακρύ, συγκριτικά. Το νέο Countryman θα είναι διαθέσιμο τόσο με θερμικούς κινητήρες (λογικά στη βάση θα υπάρχει ο τρικύλινδρος 1.500άρης βενζίνης, από εκεί και πάνω οι δίλιτροι μαζί με τους ντίζελ) όσο και αμιγώς ηλεκτροκίνητο. Στην τελευταία εκδοχή του θα χρησιμοποιεί την σχετική πλατφόρμα που διαθέτει ήδη η BMW iX1.
Η αύξηση των διαστάσεων του καινούργιου Countryman έχει ως αποτέλεσμα να είναι περισσότερο ευρύχωρο αλλά και ανταγωνίζεται εμπορικά μοντέλα όπως το Audi Q3, τη Mercedes-Benz GLB ή το Volvo XC40. Δηλαδή, να εμπλακεί περισσότερο σε μια κατηγορία όπου υπάρχουν εγνωσμένης αξίας και κύρους πολυτελή SUV οχήματα.
Τα στελέχη της MINI έχουν επιβεβαιώσει ότι το νέο μοντέλο θα διατίθεται και στην έκδοση «John Cooper Works» η οποία δεν θα αφορά μόνο στην εκδοχή του με τον βενζινοκινητήρα αλλά θα υπάρχει και στην αμιγώς ηλεκτροκίνητη. Η βρετανική εταιρεία θα κατασκευάσει και ένα νέο μοντέλο το οποίο θα στερήσει τη μοναδικότητα του Countryman (ως το SUV στην γκάμα της).
Πρόκειται για την αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του (πεντάθυρου) MINI Hatchback για την οποία μας προϊδέασε το πρωτότυπο Aceman (φωτογραφία επάνω) το οποίο παρουσιάστηκε το καλοκαίρι που πέρασε. Αυτό θα κατασκευάζεται στην Κίνα, στο εργοστάσιο που έχει ο Όμιλος BMW στη χώρα, σε συνεργασία με την εγχώρια αυτοκινητοβιομηχανία Great Wall Motors.