Lidl: Εντείνει τον πόλεμο των διαφημίσεων για τα σούπερ μάρκετ- Το νέο επεισόδιο

    Ημερομηνία:

    Συνέχεια στην επιθετική διαφημιστική επικοινωνία που ξεκίνησε πριν από δύο εβδομάδες αποφάσισε να δώσει η Lidl Ελλάς, καθώς και στο νέο φυλλάδιο προσφορών που κυκλοφόρησε χθες περιλαμβάνει νέα σύγκριση τιμών σε διαφορετικά προϊόντα, από αυτά που είχε το «καλάθι» της την πρώτη φορά, αλλά με τον στόχο να παραμένει ίδιος: να τονίσει ότι είναι αρκετά φθηνότερη σε σύγκριση με τους δύο βασικούς ανταγωνιστές της, την ΑΒ Βασιλόπουλος και την Σκλαβενίτης. Μάλιστα, αυτή τη φορά η Lidl υποστηρίζει ότι η απόκλιση των δικών της τιμών από τις αντίστοιχες στις δύο άλλες αλυσίδες είναι ακόμη πιο μεγάλη σε σύγκριση με αυτή που είχε διαφημίσει στο προηγούμενο φυλλάδιο.

    Στο νέο φυλλάδιό της η Lidl συγκρίνει τις τιμές σε 12 προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, αντί για 14 που ήταν την πρώτη φορά, με το «καλάθι» της Lidl να έχει συνολική αξία 31,81 ευρώ, το «καλάθι» του σούπερ μάρκετ Α (εννοεί ότι είναι του Σκλαβενίτη) να έχει συνολική αξία 38,19 ευρώ και το «καλάθι» του σούπερ μάρκετ Β (εννοεί ότι είναι της ΑΒ Βασιλόπουλος) να έχει συνολική αξία 41,16 ευρώ. Με βάση τα παραπάνω, η Lidl Ελλάς διαφημίζει ότι το δικό της «καλάθι» είναι φθηνότερο κατά 16,7% από αυτό της «Σκλαβενίτης» και κατά 22,7% από αυτό της ΑΒ. Στην πρώτη σύγκριση τιμων το «καλάθι» της Lidl εμφανιζόταν να είναι φθηνότερο κατά 11,7% από αυτό της ΑΒ και κατά 16,2% από αυτό του Σκλαβενίτη. Δεν γνωρίζουμε εάν το ότι τη δεύτερη φορά το «καλάθι» της ΑΒ εμφανίζεται να είναι το ακριβότερο αποτελεί σύμπτωση ή σχετίζεται με την αντίδραση της ΑΒ.

    Οι προαναφερθείσες αξίες αφορούν τις τιμές που υπολογίζει η Lidl κάνοντας αναγωγή στην ίδια μονάδα μέτρησης. Στο φυλλάδιο η Lidl Ελλάς παραθέτει και τις αποδείξεις από τα τρία σούπερ μάρκετ, με την απόδειξη της Lidl να είναι 29 ευρώ, της Σκλαβενίτης 32,20 ευρώ και της ΑΒ Βασιλόπουλος 31,43 ευρώ.

    Αν και την προηγούμενη φορά η ΑΒ Βασιλόπουλος είχε επιλέξει να απαντήσει με δηκτικό τρόπο στη Lidl Ελλάς μέσω ανάρτησης στα social media, η συνέχιση της επιθετικής διαφήμισης από την τελευταία δεν αποκλείεται αυτή τη φορά να προκαλέσει μεγαλύτερη πιο θεσμικού χαρακτήρα αντίδραση.  Αρμόδιες πηγές ανέφεραν στην «Καθημερινή» ότι το ζήτημα εξετάζεται από τη διοίκηση της ΑΒ, χωρίς να αποκλείουν το ενδεχόμενο προσφυγής στο Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας. Οι ίδιες πηγές επεσήμαναν ότι η σύγκριση τιμών που επιχειρείται από τη Lidl είναι ατυχής όχι μόνο διότι συγκρίνει ανόμοια πράγματα, έστω και εάν κάνει αναγωγή σε ίδια μονάδα μέτρησης, αλλά και διότι η ΑΒ Βασιλόπουλος διαθέτει και premium προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, τα οποία έχουν υψηλότερη τιμή από τις άλλες σειρές προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας που πουλά. Υπενθυμίζεται ότι την πρώτη φορά η ΑΒ με ανάρτησή της στο Facebook είχε ευχαριστήσει τη Lidl που ψώνισε από κατάστημά της και την είχε κάνει μέλος του προγράμματος επιβράβευσης για να κερδίσει 6ευρη επιταγή.

    Από την πλευρά της «Σκλαβενίτης» δεν αναμένεται καμία επίσημη αντίδραση ούτε αυτή τη φορά και κάτι διαφορετικό θα προκαλούσε μάλλον έκπληξη δεδομένης της στρατηγικής χαμηλού προφίλ που ακολουθεί διαχρονικά η αλυσίδα. «Μόνο ο καταναλωτής είναι κριτής για το έργο που παράγει η κάθε εταιρεία», σχολίασε υψηλόβαθμος παράγοντας της αλυσίδας, μιλώντας στην «Καθημερινή».

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Δανάη Τσάκωνα: Η πρώτη των πρώτων συγκέντρωσε 19.325 μόρια – Επέλεξε Φαρμακευτική Πάτρας

    Η Δανάη Τσάκωνα με μεγάλη προσπάθεια, με πολλά ξενύχτια...

    ΤΡΑΓΩΔΙΑ: Νεκρός 35χρονος Πατρινός – Πατέρας μικρής κόρης

    Σε ηλικία 35χρονος έφυγε από τη ζωή ο Ιωάννης...

    «Στον γαλαξία μας υπάρχουν πάρα πολλοί πλανήτες που μοιάζουν με τη Γη»

    Οι επιστήμονες συμφωνούν πως στον Milky Way υπάρχουν πλανήτες...

    ΠΑΣΟΚ: Ο Παύλος Γερουλάνος θα είναι υποψήφιος για την προεδρία του κόμματος

    Ο Παύλος Γερουλάνος ανακοίνωσε την υποψηφιότητά του για την προεδρία του ΠΑΣΟΚ,...