Μαλλιά κουβάρια στην ΝΔ Αχαΐας μετά την απρόκλητη επίθεση του Προέδρου της ΔΕΕΠ Αχαϊας Μάκη Κατσιγιάννη στον επικεφαλής της παράταξης «Πάτρα Ενωμένη» Κώστα Σβόλη. Ο Πρόεδρος της ΔΕΕΠ θέλοντας να εξηγήσει γιατί απάντησε εκείνος στην πολιτική της Δημοτικής Αρχής Πελτίδη και όχι ο προερχόμενος από τη ΝΔ επικεφαλής της Αξιωματικής αντιπολίτευσης Κώστας Σβόλης, δήλωσε πως διαφωνεί με την πολιτική τακτική του Σβόλη, λέγοντας χαρακτηριστικά… «ή κάνει δημόσιες σχέσεις ή είναι ανεπαρκής»! Και αυτό γιατί δεν υπήρξε απάντηση στην «ατάκα» Πελετίδη πώς «θα περάσουν κόλαση όσοι επενδύσουν στο βόρειο τμήμα του παλιού λιμανιού». Στις δηλώσεις του Προέδρου της ΔΕΕΠ Αχαΐας ΝΔ Μάκη Κατσιγιάννη απάντησε και ο Αρχηγός της μείζονος μειοψηφίας στον Δήμο Πατρέων Κώστας Σβόλης. Δήλωσε πώς «τα σημαντικά θέματα της πόλης αναδεικνύονται. Ας μας πει ποια άλλη παράταξη είναι παρούσα. Προφανώς ο κ. Κατσιγιάννης δεν βλέπει αυτά που κάνουμε ή δεν θέλει να τα δει. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζεται. Ισως και ο κ. Κατσιγιάννης να μην είναι ψηφοφόρος της παράταξής μας. Η κοινωνία είναι μαζί μου και φάνηκε στον δεύτερο γύρο των εκλογών. Εγώ θέλω κριτική που να είναι δίκαιη. Οχι με τον άξονα ότι θα πω κατι για να κάνω ζημιά στον άλλον! Κάποιοι βάζουν τρικολοποδιά»!
ΚΑΙ ΗΡΘΕ Ο ΞΥΛΙΑΣ ΝΑ «ΣΑΡΩΣΕΙ» ΤΑ ΠΑΝΤΑ
Μία ημέρα μετά την ραδιοφωνική κόντρα Κατσιγιάννη – Ξυλιά, ήρθε ο δημοτικός σύμβουλος της παράταξης Σβόλη Θεόδωρος Ξυλιάς να «σαρώσει» τα πάντα. “Δεν δικαιούται να ομιλεί ο κ. Κατσιγιάννης. Ο ίδιος είναι ανεπαρκής. Ήταν άλλωστε υποψήφιος με το ΠΑΣΟΚ και τον κ. Σπηλιόπουλο. Απέναντι στον Νεκτάριο Φαρμάκη. Γαιτί μιλάει; Για να κάνει αβάντες στον Πελετίδη; Και όταν κατέβηκε για Δήμαρχος Παραλίας τον εγκατέλειψαν οι Νεοδημοκράτες γιατί τους πούλαγε. Το λέω ξεκάθαρα ο κ. Κατσιγιάννης στηρίζει εμμέσως τον Πελετίδη. Όπως έκαναν και κάποιοι δικοί του στις προηγούμενες εκλογές! Ολη η Πάτρα γνωρίζει ποιοι δεν ψήφισαν τον Κώστα Σβόλη» κατέληξε ο κ. Ξυλιάς.



