flamis.gr
Αληθινές ειδήσεις από την Πάτρα με το κύρος έγκριτων δημοσιογράφων. Έκτακτη επικαιρότητα και τα τελευταία νέα από την Πάτρα, την Ελλάδα και όλο τον Κόσμο!

Μάρκου-Αναγνωστοπούλου: Σοβαρά προβλήματα στέγασης για τις σχολικές μονάδες προσχολικής αγωγής στην πόλη της Πάτρας

Ερώτηση για τα σοβαρά προβλήματα στέγασης που αντιμετωπίζουν οι σχολικές μονάδες προσχολικής αγωγής στην πόλη της Πάτρας, υπέβαλλαν οι Βουλευτές Αχαΐας του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ Κώστας Μάρκου και Αθανασία (Σία) Αναγνωστοπούλου, μαζί με 13 βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, προς τα συναρμόδια Υπουργεία Παιδείας & Θρησκευμάτων, Εσωτερικών και Μεταφορών και Υποδομών.

Οπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση:

“Την προηγούμενη τριετία η κυβέρνηση έσπασε κάθε ρεκόρ ασυδοσίας και αδιαφάνειας αφού, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της Ενιαίας Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Συμβάσεων, οι απευθείας αναθέσεις και οι κλειστοί διαγωνισμοί έχουν φτάσει στα 7,5 δισ. ευρώ.

Από αυτά τα 7,5 δισ. ευρώ δεν βρέθηκαν μερικές δεκάδες χιλιάδες ευρώ για να διατεθούν για την επίλυση του προβλήματος στέγασης των είκοσι επτά [27] νηπιαγωγείων της πόλης, τα οποία στεγάζονται σε χώρους που έχουν κριθεί ακατάλληλοι από την αρμόδια επιτροπή του Υπουργείου, δηλαδή σε ισόγεια πολυκατοικιών, σε εμπορικά καταστήματα που δεν λειτουργούν πια και γενικά σε χώρους που δεν απευθύνονται και δεν ενδείκνυνται για σχολικό περιβάλλον παιδιών νηπιακής και προσχολικής ηλικίας.

Τη στιγμή μάλιστα που τα νήπια που φοιτούν στο 25ο Νηπιαγωγείο στην άνω πόλη των Πατρών, στην πλατεία Παντοκράτορα, κινδυνεύουν να βρεθούν χωρίς σχολείο στο μέσον της σχολικής χρονιάς, η εταιρεία ενός γαλάζιου βουλευτή με εταιρικό κεφάλαιο μόλις 5 χιλ. ευρώ, χρηματοδοτείται από το δημόσιο ταμείο με 4,2 εκατ. ευρώ.

Χρήσιμο θα ήταν λοιπόν, η κυβέρνηση να σταματήσει να μοιράζει εκατομμύρια σε ημέτερους και να αναλάβει τις ευθύνες της απέναντι στις οικογένειες των νηπίων χρηματοδοτώντας τους Δήμους ώστε να εξασφαλίζεται η λειτουργική, κτηριακή, υλικοτεχνική υποδομή, η καθαριότητα και η συντήρησή τους, για την κάλυψη τουλάχιστον των στοιχειωδών αναγκών της εκπαιδευτικής διαδικασίας”.