Τα κλάματα έβαλε η Μέγκαν Μαρκλ για την κριτική που δέχεται η νέα μάρκα της lifestyle, American Riviera Orchard, σύμφωνα με ειδικό στα βασιλικά θέματα.
Η δούκισσα του Σάσσεξ ανακοίνωσε το νέο της επιχειρηματικό εγχείρημα τον Μάρτιο με κάποια στοιχεία για την νέα εταιρεία της που θα είχε στόχο το ευ ζην. Σε ένα αινιγματικό βίντεο που γυρίστηκε με τέχνη στην έπαυλη της ίδιας και του πρίγκιπα Χάρι στο Μοντεσίτο της Καλιφόρνια, η δούκισσα του Σάσσεξ φαινόταν να μαγειρεύει στην κουζίνα, καθώς και να περπατάει στους πολυτελείς χώρους του σπιτιού της.
Ο θόρυβος για το νέο εμπορικό σήμα της Μέγκαν Μαρκλ και καταλάγιασε και δεν δόθηκαν περισσότερες λεπτομέρειες για το πότε θα ξεκινήσει η λειτουργία της American Riviera Orchard. Φαίνεται ότι πριν λειτουργήσει το νέο εμπορικό σήμα η Μέγκαν Μαρκλ κάνει μία τεράστια προσπάθεια δημοσίων σχέσεων για να βελτιώσει την εικόνα της.
Ωστόσο, ο βασιλικός εμπειρογνώμονας και συγγραφέας Τομ Κουίν πιστεύει ότι η Μέγκαν Μαρκλ θα ήταν συντετριμμένη μετά την χλιαρή υποδοχή του κοινού στην American Riviera Orchard, ειδικά μετά την κριτική που δέχτηκε για τη νέα της μαρμελάδα.
«Η Μέγκαν έκλαιγε όταν ξεκίνησε η μάρκα και η νέα της μαρμελάδα χλευάστηκε ευρέως ότι είναι ακριβή και δεν έχει τίποτα το ιδιαίτερο», εξήγησε ο Τομ Κουίν. Και συνέχισε: «Έχει φτάσει πλέον στο σημείο να πιστεύει ότι οτιδήποτε κάνει θα επικριθεί άδικα. Όπως και ο σύζυγός της, αισθάνεται ότι οι άνθρωποι τα βάζουν μαζί της άδικα. Δεν μπορεί να καταλάβει γιατί οι άνθρωποι δεν θαυμάζουν τη δουλειά της».
Η δούκισσα του Σάσσεξ φέρεται να σχεδιάζει ένα «μαραθώνιο» δημόσιων σχέσεων ενόψει της έναρξης λειτουργίας της American Riviera Orchard και θα προσπαθήσει να κερδίσει νέους οπαδούς με σειρά εμφανίσεων σε σόου και podcast, καθώς με συνεντεύξεις σε «ειδικά επιλεγμένους» δημοσιογράφους.
Η 42χρονη δούκισσα φέρεται να θέλει απεγνωσμένα να βελτιώσει την εικόνα της, τόσο στις ΗΠΑ όσο και στην Βρετανία, ενώ θέλει να «αυξήσει τις διαδικτυακές πωλήσεις» όταν η μάρκα της βγει στην αγορά.