Το ζήτημα των επισκευών στη μαρίνα της Πάτρας άνοιξε ξανά στη συνεδρίαση της οικονομικής επιτροπής την Τρίτη, καθώς τέθηκε προς συζήτηση το θέμα της ανάθεσης μελέτης για την αποκατάσταση των ζημιών από τις θεομηνίες στις 29 και 30 Νοεμβρίου 2021. Η συγκεκριμένη μελέτη αναμένεται να κοστίσει περίπου 40.000 ευρώ και θα γίνει με τη διαδικασία της διαπραγμάτευσης λόγω κατεπείγουσας ανάγκης.
Συγκεκριμένα όπως είπε ο αντιδήμαρχος Εργων Χρήστος Κορδάς: «Η αρχική πρόβλεψη των ζημιών ανήλθε στα δύο εκατομμύρια ευρώ, αλλά το Υπουργείο δεν το είχε δεχτεί. Μέχρι σήμερα έχουν μπει στα ταμεία μας μόλις 250.000 ευρώ, ενώ πριν από ένα μήνα εγκρίθηκε ποσό 800.000 ευρώ για την αποκατάσταση των ζημιών. Αυτό που θα εξετάσουμε είναι να αποκαταστήσουμε τουλάχιστον τις τρεις αποβάθρες που έχουν διαλυθεί εντελώς. Ο λόγος που η μελέτη θα δοθεί σε εξωτερικό συνεργάτη είναι επειδή δεν υπάρχει εξειδικευμένο άτομο για τέτοιου είδους μελέτη στις υπηρεσίες του Δήμου».
Επιπλέον, όπως έγινε γνωστό, αναμένεται να ζητηθεί από τρεις μελετητές να καταθέσουν τις προσφορές τους ώστε να προχωρήσει το έργο με ταχύτητα.
Βέβαια, από την πλευρά της αντιπολίτευσης υπήρξαν αντιδράσεις ως προς την «ταχύτητα». Ο Θ. Αθανασόπουλος και ο Γ. Τσιμπούκης ζήτησαν να μάθουν γιατί υπάρχει 10μηνη καθυστέρηση για την εκκίνηση των εργασιών, με τον Χρ. Κορδά να απαντά πως το αίτημα είχε υποβληθεί από τον Ιανουάριο, τόσο για τη Μαρίνα όσο και για άλλες περιοχές που είχαν υποστεί τη μανία της κακοκαιρίας, ενώ υποστηρίχθηκε επίσης πως ήταν «θέμα της κυβέρνησης να εγκρίνει γρήγορα τα χρήματα».
Τέλος, από την πλευρά του ο Π. Ψωμάς κατέκρινε τη δημοτική αρχή και αυτός για τις καθυστερήσεις και προσέθεσε πως έχει ζητήσει η παράταξή του να απομακρυνθούν οι καταστραμμένες εξέδρες, να πραγματοποιηθεί έλεγχος του βυθού και να γίνει διαχωρισμός των θαλαμηγών με τα ιστιοφόρα ώστε να μην προκληθούν ζημιές σε ενδεχόμενη νέα κακοκαιρία.