Κακοτεχνίες ή ανθρώπινο λάθος ή και τα δύο μαζί ευθύνονται για τα τροχαία που καταγράφονται στη μικρή περιμετρική Πατρών; Τρία συμβάντα μεταξύ των οποίων το ένα θανατηφόρο, σημειώθηκαν σε διάστημα περίπου διόμιση εβδομάδων.
Το βράδυ της 15ης Μαρτίου, καταγράφεται τροχαίο δυστύχημα με θύμα τον 25χρονο πρωταθλητή στίβου Ντένις Γκιούρα. Τραυματίστηκε θανάσιμα όταν το αυτοκίνητο που οδηγούσε εξετράπη της πορείας του και προσέκρουσε στο διαχωριστικό διάζωμα, στο ύψος του ρωμαϊκού υδραγωγείου. Ο θάνατος του ήταν ακαριαίος, του είχε στήσει καρτέρι στη στροφή μετά την έξοδο από το πρώτο τούνελ στο ρεύμα προς Ταμπάχανα.
Το πρωί της 27ης Μαρτίου, καταγράφεται εκτροπή και ανατροπή ΙΧ αυτοκινήτου, μετά την έξοδο από το τούνελ με κατεύθυνση τον κόμβο Κουρτέση. Ο οδηγός χάνει τον έλεγχο μετά από προσπέραση με το όχημα να χτυπά στη διαχωριστική νησίδα και ακολούθως ν’ αλλάζει πορεία προς τα δεξιά, να περνά «ξυστά» από προπορευόμενο όχημα και να βγαίνει εκτός δρόμου. Σε βίντεο από κάμερα αυτοκινήτου που ακολουθεί καταγράφεται η διαδρομή «θανάτου». Σε αυτό φαίνεται πως ο οδηγός -που δεν τραυματίστηκε- κινείται με μεγάλη ταχύτητα.
Χθες το πρωί, Πέμπτη 6/04/2023σημειώθηκε ένα ακόμα τροχαίο ατύχημα αυτή τη φορά στον κόμβο πριν το Κουρτέση, με ΙΧ να «αγκαλιάζει» φωτεινό σηματοδότη. Σύμφωνα με πληροφορίες προηγήθηκε σύγκρουση με άλλο όχημα, χωρίς ωστόσο ν’ αναφερθούν τραυματισμοί.
Η μικρή περιμετρική της Πάτρας μπορεί να λειτουργεί ως περιφερειακός δρόμος, ωστόσο δεν είναι ταχείας κυκλοφορίας επισημαίνεται από έμπειρους αστυνομικούς εφημερίδα «Πελοπόννησο», που εξηγούν πως οι οδηγοί θα πρέπει να τηρούν τα προβλεπόμενα όρια ταχύτητας. Από την άλλη, αρκεί μόνο ένα «πέρασμα» από την οδό για να αντιληφθεί κάποιος την ύπαρξη επικίνδυνων σημείων, μεταξύ των οποίων οι στροφές στις εξόδους των τούνελ, όπου σημειώθηκαν προσφάτως τα δύο τροχαία.