Στη νέα του γενιά το Mini Cooper SE και στην ηλεκτρική του εκδοχή, πατάει όπως και όλα τα μοντέλα της φίρμας στα γνώριμα σχεδιαστικά…μονοπάτια που παραπέμπουν στο ένδοξο παρελθόν της εταιρείας.
Πλέον, η φίρμα έχει προικίσει την ηλεκτρική γκάμα του Cooper σε δύο εκδόσεις με μεγαλύτερες μπαταρίες. Είναι στην εφαλτήρια εκδοχή, το Cooper E που διαθέτει μπαταρία 40,7 kWh και τροφοδοτεί έναν ηλεκτροκινητήρα 184 ίππων, ενώ το ισχυρότερο Cooper SE που φέρει μια μπαταρία 54,2 kWh για έναν ηλεκτροκινητήρα 218 ίππων.
Η δοκιμή μας αφορούσε την ισχυρή εκδοχή των 218 ίππων με την «ανετη» αυτονομία των 350 χλμ!
Σε ευρυχωρία, οι σχεδιαστές έκαναν πραγματικά μαγικά εξαφανίζοντας κάθε χωροταξική δυσχέρεια, του παρελθόντος, όπου τέσσερις επιβάτες θα καθίσουν άνετα . Επίσης, ο χώρος αποσκευών έχει χωρητικότητα 210 λίτρα, αλλά αν αναδιπλώσεις τα καθίσματα δημιουργείται χώρος 800 λίτρων.
Koμψοτέχνημα το ταμπλό του όπου δεσπόζει η τεράστια κυκλική οθόνη OLED, διαμέτρου 9,4 ιντσών, σαν αιωρείται , με όλες τις ενδείξεις του αυτοκινήτου και το head-up display, στο οπτικό πεδίο του οδηγού.
Όπως αναφέρει η φίρμα το MINI Cooper SE ηλεκτρίζει την αίσθηση go-kart που χαρακτηρίζει τη μάρκα και χάρη στη φιλοσοφία αμιγούς ηλεκτροκίνησης, το νέο MINI συνδυάζει μέγιστο συναίσθημα και ελάχιστο αποτύπωμα και θεωρείται ένα ισχυρό σύμβολο για το μέλλον της μάρκας.
Σε κάθε περίπτωση είναι ένα σπορτιβ μοντελάκι, άκρως αθόρυβο, ελέω της ηλεκτροκίνησης, που ποντάρει στον ηλεκτροκινητήρα των 218 ίππων και τη μεγάλη μπαταρία, με ωφέλιμη χωρητικότητα 49,2 kWh. Η φόρτιση διαρκεί περίπου 5,5 ώρες σε ένα απλό 11άρι wallbox ενώ σε περίπτωση ταχυφόρτισης, θα χρειαστεί περίπου μισή ώρα για να φθάσει από το 0 στο 80% σε έναν 100άρη ταχυφορτιστή.
Παρά τα 1600+ κιλά του η διαχείριση στο δρόμο είναι εξαιρετική από το αμάξωμα και την ισορροπία που έχουν κρατήσει οι μηχανικοί, με εξαιρετική απόκριση στο γκάζι επιτυγχάνοντας 6,7” για το 0-100 km/h.
Παρά την σκληρή ανάρτηση, οι ανωμαλίες φιλτράρονται ικανοποιητικά, με σύμμαχο το γρήγορο τιμόνι που μεταφέρει τις πληροφορίες στον οδηγό χωρίς στερήσεις.
Είναι λοιπόν ένα μοντέλο που θα προσεκλύσει όλους τους φαν της ΜΙΝΙ αλλά και τους πιστούς της ηλεκτροκίνησης. Στο ταμείο η τιμή του ορίζεται στα 26.450 ευρώ, χάρη και στην κρατική επιδότηση των €9.000 συνδυαστεί παράλληλα με απόσυρση παλαιού αυτοκινήτου, με επιπλέον μπόνους €2.000.