Μόνο μια εφορία στην Πάτρα – Από την Τετάρτη η συγχώνευση της Γ΄ με την Α΄ΔΟΥ

    Ημερομηνία:

    DIVICO

    Η ΑΑΔΕ ανακοίνωσε την προηγούμενη εβδομάδα, ότι χιλιάδες φορολογούμενοι πολίτες και επιχειρήσεις από 52 περιοχές της χώρας, πρόκειται να αλλάξουν Εφορία για τυπικούς και πρακτικούς λόγους.

    Οι αλλαγές θα γίνουν με βάση τον Ταχυδρομικό Κώδικα, αυτόματα σε δύο φάσεις από τις 6 Μαΐου έως τις 19 Σεπτεμβρίου.

    Στην Πάτρα, η αλλαγή ΔΟΥ αφορά σε δύο μεγάλες γεωγραφικές περιοχές, με Ταχυδρομικούς Κώδικες 26221 και 26225 οι οποίες μέχρι σήμερα «μοιράζονταν» μεταξύ Γ΄και Α΄ΔΟΥ Πατρών και θα μεταφερθούν στο σύνολό τους, στη ΔΟΥ Α΄ Πατρών.

    Πρακτικά, πρόκειται για όλο το ιστορικό κέντρο της Πάτρας και την Ανω Πόλη. Η περιοχή μετάβασης περικλείεται από τις οδούς Οθωνος Αμαλίας, Δημητρίου Γούναρη, Αγίου Δημητρίου, Παναχαϊδος Αθηνάς (Δασύλλιο), ανώνυμη οδό, Κανακάρη, Ζαΐμη.

    Με αυτό τον τρόπο, η ΑΑΔΕ επιδιώκει να εντοπίζει αυτόματα την αρμόδια ΔΟΥ και να αναπτυχθούν περαιτέρω ψηφιακές υπηρεσίες προς πολίτες και επιχειρήσεις, όπως την αλλαγή κατοικίας, την έναρξη ατομικής επιχείρησης και την απόδοση ΑΦΜ.

    Στο μεταξύ, από αύριο αρχίζει η διαδικασία της συγχώνευσης της Γ΄με την Α΄ΔΟΥ Πατρών, με βάση την απόφαση που έχει λάβει η ΑΑΔΕ. Οι δύο οικονομικές υπηρεσίες θα παραμείνουν κλειστές για το κοινό από την Τετάρτη 4 έως και την Δευτέρα 9 Μαΐου για τις ανάγκες της μεταφοράς.

    Από τη συγχώνευση των ΔΟΥ Γ’ και Α’ Πατρών θα προκύψει μια νέα εφορία Α’ τάξεως που μετονομάζεται σε ΔΟΥ Πατρών και στην οποία μεταφέρεται όλη η ύλη και οι αρμοδιότητες της πρώτης, καθώς και το Γραφείο Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων  Κάτω Αχαΐας, που θα συνεχίσει να λειτουργεί στο κτίριο του δημαρχείου, μόνο με αρμοδιότητες ενημέρωσης.

    Από την απόφαση της συγχώνευσης, έμεινε εκτός η ΔΟΥ Αιγίου, καθώς οι αντιδράσεις των τοπικών φορέων για τα προβλήματα που θα προέκυπταν για επιχειρήσεις και φυσικά πρόσωπα, φαίνεται πως εισακούσθηκαν.

    Η νέα υπηρεσία θα διαθέτει μια Υποδιεύθυνση, τρία Τμήματα Ελέγχου, ένα Τμήμα Δικαστικό και Νομικής Υποστήριξης, στο οποίο θα ανήκει και το Γραφείο Ληξιπρόθεσμων Οφειλών, ένα Τμήμα Συμμόρφωσης και Σχέσεων με τους Φορολογουμένους, ένα Τμήμα Εσόδων, ένα Τμήμα Διοικητικής και Μηχανογραφικής Υποστήριξης και Γραφείο Διαχείρισης.

    Στην ενιαία ΔΟΥ Πατρών θα υπηρετούν 150 υπάλληλοι και συγκεκριμένα, 71 εφοριακοί ΠΕ, 20 εφοριακοί ΤΕ και 49 ΔΕ. Επίσης, 1 υπάλληλος ΤΕ πληροφορικής, 3 ΔΕ προσωπικού Η/Υ, 5 επιμελητές και 1 καθαριότητας.

    Ολα τα γραφεία θα λειτουργούν στον 1ο όροφο της σημερινής Α΄ ΔΟΥ Πατρών και το αρχείο μεταφέρθηκε ήδη σε νέο διαμορφωμένο χώρο στον ημιόροφο του κτιρίου.

    PhysioClinic

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Αλέξανδρος, Φίλιππος, Νεφέλη, Λυδία – Οι νέοι γονείς ψηφίζουν… αρχαίους για τα ονόματα των παιδιών τους – ΔΕΙΤΕ ΤΗ ΛΙΣΤΑ

    Τον Μάρτιο του 1819, παραμονές της Ελληνικής Επανάστασης, τα...

    Εξωδικαστικός μηχανισμός: Τα νέα όρια και οι προϋποθέσεις

    Ο εξωδικαστικός μηχανισμός ρύθμισης οφειλών γίνεται πλέον πιο ευέλικτος και γρήγορος,...

    ΔΕΥΑΠ: Εργασίες σύνδεσης νέου δικτύου ύδρευσης στον Άγιο Βασίλειο την Δευτέρα 10 Φεβρουαρίου

    Εργασίες σύνδεσης νέου δικτύου ύδρευσης θα πραγματοποιηθούν την Δευτέρα 10 Φεβρουαρίου στην περιοχή...

    Κωνσταντοπούλου για Τέμπη: Θα διεκδικήσουμε όλη την αλήθεια και την τιμωρία

    Σε δηλώσεις προχώρησε η Πρόεδρος της Πλεύσης Ελευθερίας, μετά...
    Best Shop