Πήρε δύο διαφορετικούς λογαριασμούς της ΔΕΗ μέσα σε λιγότερο από δεκαπέντε ημέρες, οι οποίοι έληγαν με διαφορά λίγων ημερών!
Ο πρώτος, ύψους 86 ευρώ, αφορά το δίμηνο Ιουλίου – Αυγούστου, εκδόθηκε στις 15 Σεπτεμβρίου, με ημερομηνία λήξης στις 30 Οκτωβρίου 2025.
Ο δεύτερος, που είναι μάλιστα διπλάσιος, καθώς αγγίζει το ποσό των 175 ευρώ (!), λήγει την ερχόμενη Παρασκευή 7 Νοεμβρίου και, όπως αναγράφεται, αφορά την περίοδο 15 Μαΐου έως 13 Οκτωβρίου 2025.
Στον δεύτερο εκκαθαριστικό λογαριασμό έχει συνυπολογιστεί και το ποσό των 86 ευρώ ως ανεξόφλητο, παρά το γεγονός ότι η περίοδος εξόφλησης δεν είχε λήξει.
Η κυρία Αγγελική Καραγιάννη, όπως επισημαίνει στη «Γνώμη», δεν πίστευε στα μάτια της όταν είδε τον δεύτερο, πιο «φουσκωμένο» λογαριασμό να φθάνει στο σπίτι της, χωρίς να έχει λήξει ο προηγούμενος!
«Μα πώς είναι δυνατόν να συμβαίνει αυτό; Να μου στείλουν νέο λογαριασμό πριν καν λήξει ο παλιός και μάλιστα με διπλάσιο ποσό. Επικοινώνησα τηλεφωνικά με τη ΔΕΗ, τους ενημέρωσα για το πρόβλημα, αλλά άκρη δεν έβγαλα. Εγώ πήγα και πλήρωσα εντός προθεσμίας τον αρχικό λογαριασμό των 86 ευρώ και φυσικά θα αγνοήσω τον δεύτερο. Ελπίζω να μην δω συνεργεία του ΔΕΔΔΗΕ να έρθουν στο σπίτι μου να μου κόψουν το ρεύμα. Αυτά είναι τραγικά που συμβαίνουν…», δηλώνει στην «Γνώμη» η κ. Καραγιάννη, με έκδηλη αγανάκτηση, ζητώντας από τη ΔΕΗ μια σαφή απάντηση.
Πάντως, η κ. Καραγιάννη δεν είναι η μόνη στην Πάτρα που το τελευταίο δεκαήμερο δέχθηκε νέο «ραβασάκι» από τη ΔΕΗ… πριν καν προλάβουν να πληρώσουν τον παλιό λογαριασμό και που εμπρόθεσμα… παρέλαβαν τον επόμενο.
Σύμφωνα με πληροφορίες από συνδικαλιστικούς κύκλους, το πρόβλημα προέκυψε επειδή παλαιότερα οι λογαριασμοί έβγαιναν δίμηνοι, ενώ τώρα εκδίδεται εκκαθαριστικός κάθε μήνα. Από τη ΔΕΗ, πάντως, τονίζεται πως το πρόβλημα σταδιακά θα αποκατασταθεί και ότι οι συναλλασσόμενοι δεν θα αντιμετωπίσουν ζήτημα με ληξιπρόθεσμους λογαριασμούς.




