Ν.Δ.: Ο κ. Κατσιγιάννης συνεχάρη τα στελέχη από την Αχαΐα που εξελέγησαν

Ημερομηνία:

Με αφορμή την ολοκλήρωση του Συνεδρίου της Νέας Δημοκρατίας και την εκλογή της νέας
Πολιτικής Επιτροπής, δήλωση έκανε ο Πρόεδρος της Δ.Ε.Ε.Π. Ν.Δ. Αχαΐας, Μάκης
Κατσιγιάννης.
Ο κ. Κατσιγιάννης συνεχάρη τα στελέχη από την Αχαΐα που εξελέγησαν, τονίζοντας τη
σημασία της εκπροσώπησης της περιοχής στα κομματικά όργανα. Όπως ανέφερε, «η
εκλογή του κ. Νίκου Σιαδήμα, του κ. Λεωνίδα Πανίτσα, της κας Κλυταιμνήστρας Σπαλιάρας
και του κ. Φίλιππου Παπαγεωργίου αποτελεί μια ιδιαίτερα θετική εξέλιξη που ενισχύει τη
φωνή της Αχαΐας στο εσωτερικό της παράταξης».
Παράλληλα, υπογράμμισε ότι το Συνέδριο ανέδειξε τη δυναμική και τον σύγχρονο
χαρακτήρα της Νέας Δημοκρατίας επισημαίνοντας πως «με τον Πρωθυπουργό Κυριάκο
Μητσοτάκη, η παράταξη συνεχίζει με σχέδιο και υπευθυνότητα, με ξεκάθαρο ορίζοντα για
την Ελλάδα του 2030, ανταποκρινόμενη στις σύγχρονες προκλήσεις και στις ανάγκες των
πολιτών».
Ο Πρόεδρος της Δ.Ε.Ε.Π. Αχαΐας σημείωσε ακόμη ότι η τοπική οργάνωση θα συνεχίσει να
βρίσκεται στην πρώτη γραμμή, μεταφέροντας τα ζητήματα της κοινωνίας και
συμβάλλοντας ενεργά στη διαμόρφωση πολιτικών.
Κλείνοντας, ευχήθηκε καλή επιτυχία στα νέα μέλη της Πολιτικής Επιτροπής, τονίζοντας ότι
«η συλλογική προσπάθεια και η σταθερή πορεία αποτελούν τη βάση για την επόμενη
ημέρα».

Κοινοποίηση:

Τελευταία Νέα

Κοινοποίηση:

Περισσότερα Άρθρα
Σχετικα

Παρουσίαση «Ψηφιακού Λευκώματος Παναχαϊκού Όρους»

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 22 Ιουνίου και...

Το ανακαινισμένο αρχοντικό του 1870 στο κέντρο της Πάτρας – φωτο

Στην καρδιά της Πάτρας (οδός Σατωβρινάδου), εκεί όπου η...

Δυτική Ελλάδα: Εκδήλωση για τους Γιαννιάδες – φωτο

Στην εκδήλωση μνήμης,  για τον αγωνιστή Καπετάν «Γιώργη Γιαννιά»...

Στο λιμάνι της Πάτρας ο Πιερρακάκης – Τι συζήτησαν με τον Π. Αναστασόπουλο – φωτο

Η καινοτομία και η ανάπτυξη του λιμανιού της Πάτρας...