Είναι βέβαιο πως όταν η ίδια δημοσίευε στην προσωπική της σελίδα στο Instragram κάποια από τα κλικ που τραβήχτηκαν κατά την διάρκεια της φωτογράφισης που πραγματοποιήθηκε, πριν από λίγο καιρό, στην βρετανική πρωτεύουσα, για την εταιρειών ρούχων της στενής της φίλης Τόνιας Μητρούδη – συνηθίζει να μοιράζεται με τους διαδικτυακούς της φίλους στιγμές από την επαγγελματική και την προσωπική της ζωή – δεν μπορούσε να φανταστεί τί θα επακολουθούσε. Εξάλλου, δεν είναι η πρώτη φορά που φωτογραφίζεται με ρούχα του συγκεκριμένου brand. Τα τελευταία τρία χρόνια ντύνεται αποκλειστικά από εκεί για τις ζωντανές εμφανίσεις της, ενώ έχει συμμετάσχει άλλες δύο φορές σε ανάλογες καμπάνιες, μία το 2020 και μία ακόμη το καλοκαίρι του 2021, με μια φωτογράφιση που πραγματοποιήθηκε στο αγαπημένο της νησί, τη Φολέγανδρο. Επιπλέον, τον Φεβρουάριο του 2020 εκπροσώπησε την εταιρεία στη φιλανθρωπική εκδήλωση «Yes I Do Catwalk» φορώντας ένα νυφικό και τραγουδώντας. Κανείς δεν εξέφρασε ποτέ μέχρι σήμερα, δημοσίως τουλάχιστον, κάποιο αρνητικό σχόλιο ούτε για τα ρούχα ούτε για την συνεργασία. Το αντίθετο μάλιστα.
Η Νατάσσα Μποφίλιου, που δεν αρέσκεται στο να ακολουθεί τις επιταγές της εκάστοτε μόδας αλλά προτιμά να επιλέγει ρούχα που να εκφράζουν το ιδιαίτερο προσωπικό της στυλ, έχει βρει, εδώ και χρόνια, στις ρετρό, bohemian και vintage αισθητικής δημιουργίες του συγκεκριμένου brand αυτό που έψαχνε. Για την δε εταιρεία, η οποία δημιουργήθηκε πριν έξι χρόνια και έχει καταφέρει στο χρονικό αυτό διάστημα να κάνει αισθητή την παρουσία της αποσπώντας ιδιαίτερα θετικά σχόλια από τους fashion editors, η Νατάσσα αποτελούσε ιδανικό πρόσωπο της καμπάνιας του.
Ανάμεσα στην ερμηνεύτρια και την creator και σχεδιάστρια του επιτυχημένου brand Τόνια Μητρούδη έχει αναπτυχθεί μια δυνατή σχέση φιλίας η οποία βασίζεται στον θαυμασμό, την κοινή αισθητική αλλά και τα στοιχεία του χαρακτήρα τους καθώς πρόκειται για δύο δυναμικές γυναίκες με υψηλούς στόχους που έχτισαν μόνες τους, με την δουλειά, την επιμονή και το ταλέντο τους, όσα έχουν καταφέρει μέχρι σήμερα. Δεδομένου μάλιστα ότι υπάρχουν κάποια κοινά χαρακτηριστικά τόσο στο στυλ όσο και στην εξωτερική τους εμφάνιση, πολλοί τις περνούν για αδελφές. Μια σύνδεση την οποία και οι δύο εισπράττουν με ένα πλατύ χαμόγελο.
«Η Νατάσσα είναι κάτι σαν η τέταρτη αδελφή της οικογένειας Μητρούδη. «Μας μπερδεύουν αρκετοί έξω» έχει δηλώσει η Τόνια Μητρούδη σε παλαιότερη συνέντευξή στο «Lady Like» με αφορμή την συνεργασία τους στην καλοκαιρινή καμπάνια του 2020 προσθέτοντας με νόημα: «Είναι ένα από τα πιο αέρινα και ταλαντούχα πλάσματα που έχω γνωρίσει, είναι «διάφανη» και ευαίσθητη στην αίσθηση, κάτι που έρχεται και κουμπώνει με την φιλοσοφία μας και των ρούχων μας. Ήταν η σφραγίδα για αυτήν την φωτογράφηση καθώς ήθελα να αντικατοπτριστεί αυτή η ευγένεια ψυχής και η αίσθηση της γυναικείας ολότητας».
Και η δημοσίευση της περσινής κοινής τους φωτογράφισης στη Φολέγανδρο όμως απέπνε μια άκρως φιλικλή ατμόσφαιρα και συνοδευόταν από θερμά λόγια τόσο για την Νατάσσα όσο και για την αδελφή της Νέλλη Μποφίλιου, η οποία επίσης αποτελεί σταθερό μέλος αυτής της ιδιαίτερης γυναικοπαρέας: «Μια φιλία που έγινε αγάπη βασισμένη στο σεβασμό και στην εκτίμηση, ταξιδεύει στην Φολέγανδρο. Η @natassabofiliouofficial , η @bofi_nelli και εγώ σαλπάραμε με το καράβι για Φολέγανδρο έχοντας αφορμή τον Φοίνικα, την φετινή μας συλλογή και λόγους πολλούς: την ιδιοσυγκρασιακή Φολέγανδρο, τα γέλια που μας περίμεναν, τα τραγούδια που μας σιγοψιθύριζαν, το γαλάζιο αυτής της χώρας που σε καθηλώνει, τους ζεστούς ανθρώπους της που σε αγκαλιάζουν και σου ζεσταίνουν με τα χαμόγελα την ψυχή, το πέταγμα στα ανοιχτά μετά από αυτούς τους μήνες κλεισίματος. Ακολουθήστε μας σε αυτό το ταξίδι» έγραψε χαρακτηριστικά η ίδια.
Δεδομένων όλων αυτών η πρόσφατη φωτογράφιση στο Λονδίνο – που δεν είχε κερδοσκοπικό χαρακτήρα για την ερμηνεύτρια όπως εξάλλου και οι προηγούμενες – ήταν κάτι αναμενόμενο. Η επιλογή του τόπου αλλά και το κόνσεπτ της φωτογράφισης είχε προετοιμαστεί από τους ειδικούς συνεργάτες της εταιρείας και η Νατάσσα Μποφίλιου κλήθηκε να το υπηρετήσει υποδυόμενη έναν ρόλο, μια περιπλανώμενη σύγχρονη γυναίκα σε διάφορες γειτονιές της πόλης, ντυμένη με τα ρούχα του brand. Κάτι αντίστοιχο, δηλαδή, με αυτό που έκανε στην εμφάνισή της στην πρεμιέρα της τηλεοπτικής εκπομπής του Φοίβου Δεληβοριά «Τα Νούμερα», όπου εμφανίστηκε ως συντρόφισσα ««Νατάsha» φορώντας κόκκινη ρόμπα και μπερέ του Κόκκινου Στρατού ενώ γύρω της ήταν κρεμασμένες φωτογραφίες του Μάρξ, του Στάλιν, του Λένιν.
Για το συγκεκριμένο αυτοτρολάρισμα η ερμηνεύτρια αποθεώθηκε στα social media. Εκεί ακριβώς όπου, διαδραματίζεται, τα τελευταία εικοσιτετράωρα μία ακόμη προσωπική επίθεση εναντίον της – έχουν υπάρξει και άλλες στο πρόσφατο παρελθόν – με αιχμή του δόρατος τις δηλωμένες αριστερές της πεποιθήσεις οι οποίες, για κάποιους, έρχονται σε αντίθεση με την rich & famous εικόνα που αποπνέουν ορισμένες από τις φωτογραφίες της καμπάνιας. Ειδικά δε αυτή με το παλτό με τον γούνινο γιακά το οποίο κοστίζει 368 ευρώ, τιμή κατά πολύ χαμηλότερη, απ’ ότι ένα αντίστοιχο ρούχο γνωστής ξένης φίρμας, για να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους. Οικονομική αστυνομία της μόδας έγινε το Twitter στην περίπτωση της Μποφίλιου παρότι δεν πήγε για shopping στο Λονδίνο όπως κάνουν δεκάδες άλλες τραγουδίστριες, δεκαετίες τώρα, πριν τις πρεμιέρες τους, δεδομένου ότι το ντύσιμο είναι ένα σημαντικό κομμάτι της δουλειάς όσων εργάζονται στον χώρο της διασκέδασης.
Πέρα από το γεγονός ότι η άποψη που θέλει τους Αριστερούς να κυκλοφορούν ρακένδυτοι είναι απολύτως ξεπερασμένη και αγγίζει πλέον τα όρια του γραφικού, θα πρέπει να σημειώσουμε πως. εκτός από τις φωτογραφίες με το περίφημο παλτό που πλημμύρισαν τα social media, υπήρχαν κι άλλα πολλά κλικ, με ρούχα διαφoρετικούς ύφους, που διαθέτουν έντονες έθνικ επιρροές, όπως για παράδειγμα εκείνο το μάλλινο εμπριμέ πανωφόρι, με τα παραδοσιακά μοτίβα, που σε ζεσταίνει ακόμα και στα…βουνά, ή τα μακριά έθνικ καφτάνια που φορούν η Νατάσσα και η Τόνια Μητρούδη περιηγούμενες σε μια υπαίθρια αγορά. Αυτές όμως δεν έπαιξαν πολύ…
Για τον ραδιοφωνικό παραγωγό Ποσειδώνα Γιαννόπουλο, ωστόσο, από ανάρτηση του οποίου ξεκίνησε όλος ο θόρυβος, και αρκετούς ακόμα που ανακύκλωσαν την άποψή του, η Μποφίλιου είναι «Wannabe on top Κομαντάντε Τσε Γκεβάρα», καθώς «Παλεύει τον “κακό καπιταλισμό” στο Κομμουνιστικό Λονδίνο. Σινιέ και στην πένα, βεβαίως, βεβαίως… ». Λίγη ώρα αργότερα, πάντως, και αφού η συγκεκριμένη ανάρτηση είχε προσελκύσει εκατοντάδες αρνητικές αντιδράσεις και ο ίδιος είχε πιθανότατα συνειδητοποιήσει πως επρόκειτο για επαγγελματική φωτογράφιση, επανήλθε διαμαρτυρόμενος πως δέχεται «κράξιμο» για ένα «χιουμοριστικό tweet». Οι σειρήνες του «πολέμου» όμως είχαν ήδη ηχήσει και οι λεκτικές μάχες ξεχύνονταν στο ελληνικό διαδίκτυο σαν ποτάμι.
Με την συντριπτική πλειοψηφία του καλλιτεχνικού κόσμου, ανεξαρτήτως πολιτικών πεποιθήσεων, να παίρνει το μέρος της Νατάσσας Μποφίλιου, άλλος ένας άσκοπος πόλεμος στα χαρακώματα των social media οδεύει προς το τέλος του. Η έστω και άθελά της πρωταγωνίστριά του, πάντως, επέλεξε να να βάλει χθες μια τελεία με ένα «ευχαριστώ» στα «αδέρφια» που στάθηκαν στο πλευρό της.