Η ΕΡΓΟΣΕ συνεχίζει τις προκαταρκτικές διαδικασίες για την σιδηροδρομική γραμμή στην Πάτρα. Σε διαδικασία έγκρισης βρίσκεται αυτή τη στιγμή, μελέτη τροποποίησης των Περιβαλλοντικών Ορων του υπογειοποιημένου τμήματος, από τον σταθμό Αγίου Διονυσίου μέχρι τον σταθμό στο νέο λιμάνι, με σκοπό την περιβαλλοντική αδειοδότηση του Τερματικού Σιδηροδρομικού Σταθμού Νέου Λιμένα Πάτρας.
Στο έργο περιλαμβάνονται και οι παρεμβάσεις για την αποκατάσταση του οδικού δικτύου και των λοιπών δικτύων, στα σημεία που θίγονται από τις κατασκευές, ενώ για πρώτη φορά αναφέρεται ότι η σιδηροδρομική γραμμή στο τμήμα της Ακτής Δυμαίων μέχρι την είσοδό της στο νέο λιμάνι, θα είναι κατά ένα μέρος σε όρυγμα και στο τελικό της στάδιο επιφανειακή και περιφραγμένη.
Οπως σημειώνει ο μελετητής, το τμήμα αυτό παραλλάσσεται από την υφιστάμενη χάραξη. Συγκεκριμένα, από την Ακτή Δυμαίων (αμέσως μετά την εκκλησία του Αγίου Ανδρέα) η γραμμή διέρχεται από το υφιστάμενο αμαξοστάσιο του ΟΣΕ, απ’ όπου συνεχίζει την πορεία της, μεταξύ της Ακτής Δυμαίων και της οδού Μαιζώνος μέχρι τη συμβολή της με την οδό Αλέξανδρου Παπαναστασίου και στη συνέχεια παράλληλα με την οδό Σουνίου, μέχρι τη συμβολή της με τη νέα χάραξη στην περιοχή Ιτιές, μετά τον ποταμό Γλαύκο.
Στο ύψος του Νότιου Πάρκου, προβλέπεται κλάδος εισόδου στο λιμάνι με επιφανειακή διέλευση μέχρι το νέο λιμάνι.
Ο νέος σταθμός θα χωροθετηθεί επί της Ακτής Δυμαίων, στο ύψος του Λαδόπουλου και όπως σημειώνεται, «η οδός Ακτή Δυμαίων θα αποκλεισθεί με την περίφραξη της σιδηροδρομικής γραμμής από το θαλάσσιο μέτωπο και τη ζώνη του νέου λιμένα». Αυτό θα συμβεί λίγο μετά τον σταθμό του Αγίου Ανδρέα, όπου αναδύεται η γραμμή από το υπόγειο τμήμα της μέχρι το τέλος, όπου τελειώνει η ζώνη αναστροφής των μηχανών. Η γραμμή θα οδεύει σε όρυγμα μετά τον Αγ. Ανδρέα και θα γίνεται επιφανειακή παράλληλα με το Νότιο Πάρκο, όπου θα γίνει και η περίφραξη.