Δεν σταματούν οι προσπάθειες επιτήδειων να εξαπατήσουν πολίτες χρησιμοποιώντας διάφορα τεχνάσματα, τόσο πειστικά πολλές φορές που είναι δύσκολο να καταλάβει κανείς ότι πρόκειται για απάτη. Μια γυναίκα από τον Βόλο καταγγέλλει στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ότι έλαβε τηλεφώνημα από κινητό τηλέφωνο και στην άλλη άκρη της γραμμής απάντησε ένας άνδρας, προσποιούμενος τον εργαζόμενο του λογιστικού γραφείου, που την εξυπηρετεί.
Ο άνδρας, όπως αναφέρει η Βολιώτισσα και μεταδίδει το magnesianews, ήθελε να την ενημερώσει για επιστροφή που είχε από το ηλεκτρικό ρεύμα της τάξης των 285 ευρώ και της ζήτησε τα στοιχεία της προκειμένου να της προωθήσει την πλατφόρμα, όπως της είπε για να συμπληρώσει εκείνη τα στοιχεία.
Η Βολιώτισσα ανέφερε στον άνδρα πως θα ήθελε να της στείλει το link της πλατφόρμας στο Viber και είδε πως το μήνυμα που έλαβε ήταν από την ΔΕΔΔΗΕ. Προτού κάνει το οτιδήποτε τηλεφώνησε εκείνη αυτή τη φορά στον αριθμό που την είχε καλέσει ο άνδρας, όμως αυτός δεν απάντησε, με την Βολιώτισσα να εκφράζει τη σιγουριά της πως επρόκειτο για απάτη, που από τύχη γλίτωσε, καθώς δεν συμπλήρωσε τα στοιχεία της στην πλατφόρμα, όπως τη συμβούλευσε ο άγνωστος άνδρας.
Οι απάτες δεν έχουν τέλος και οι καταναλωτικές οργανώσεις ενημερώνουν τους πολίτες να μην δίνουν τα προσωπικά τους στοιχεία πουθενά, καθώς αυτό μπορεί να αποβεί μοιραίο για τους τραπεζικούς τους λογαριασμούς, καθώς υπάρχει πιθανότητα να τους δουν… άδειους.