Νέο application: Καταγγελίες για την ακρίβεια με ένα κλικ – Πώς θα λειτουργεί το νέο ψηφιακό «όπλο»

    Ημερομηνία:

    Εντός Νοεμβρίου εκτός μεγάλου απροόπτου, αναμένεται να παρουσιασθεί η νέα εφαρμογή που ετοιμάζει η Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή του υπουργείου Ανάπτυξης με στόχο τον καλύτερο έλεγχο της αγοράς. 

    ις αμέσως επόμενες ημέρες θα μπορούν να προχωρούν σε καταγγελίες για φαινόμενα κερδοσκοπίας με το πάτημα ενός κουμπιού από το κινητό τους τηλέφωνο. Το νέο application  θα ανακοινωθεί αφού πρώτα κατατεθεί στη Βουλή το νομοσχέδιο για τη νέα Αρχή Εθνικής Αρχής Εποπτείας Αγοράς.

    Με στόχο να γίνουν οι τιμές σε βασικά αγαθά, όπως είναι τα τρόφιμα και υπηρεσίες πιο ανταγωνιστικές, τα επόμενα 24αωρα θα είναι διαθέσιμη στους καταναλωτές μια νέα εφαρμογή για τα κινητά τους τηλέφωνα, μέσα από την οποία θα μπορούν να κάνουν εύκολα και γρήγορα τις καταγγελίες τους, έχοντας μάλιστα τη δυνατότητα να αποστείλουν στις ελεγκτικές Αρχές του υπουργείου Ανάπτυξης φωτογραφίες, έτσι ώστε να υπάρχει άμεση κινητοποίηση των ελεγκτών.

    Ειδικότερα οι ελεγκτές του υπουργείου Ανάπτυξης, αφού λαμβάνουν τις καταγγελίες θα μπορούν πολύ πιο γρήγορα και εύκολα να διασταυρώνουν τα στοιχεία έχοντας μάλιστα την δυνατότητα να αποστέλλουν άμεσα και ηλεκτρονικά το πρόστιμο στην επιχείρηση που παραβαίνει τον νόμο, χωρίς να απαιτείται καν επιτόπιος έλεγχος.

    Επίσης στο e-katanalotis θα υπάρχει πλέον ειδική ειδοποίηση με τα σημεία όπου καθημερινά θα διαμορφώνεται η χαμηλότερη τιμή ανά προϊόν.

    Μέτρα για την ακρίβεια

    Το πιο σημαντικό «όπλο» που έχουν στη διάθεσή τους οι ελεγκτές αφορά στην απαγόρευση προσφορών για τρεις μήνες σε προϊόντα που έχουν ανατιμηθεί. Αναλυτικότερα εάν μια επιχείρηση έχει προβεί σε μια έκπτωση στα προϊόντα που πουλάει για παράδειγμα 10% ή τα διαθέτουν σε καθεστώς προσφοράς 1+1 δώρο, πρέπει να σταματήσει τις εν λόγω προωθητικές ενέργειες εάν προχωρήσει στην οποιαδήποτε ανατίμηση όσο μικρή και εάν είναι.

    Ένα μέτρο μάλιστα που έχει μονιμοποιηθεί, καθώς οι εκπτώσεις και οι προσφορές αποτελούν την βασικότερη στρατηγική των εταιρειών για την καλύτερη προώθηση των προϊόντων τους.

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας ανοίγει το δημόσιο διάλογο για το νέο Στρατηγικό Σχέδιο της ΚΑΠ 2028–2034 (Φώτο)

    Η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας είναι μεταξύ των πρώτων φορέων που...

    Aχαϊα: Εστησαν μπλόκο στου “Κουρλαμπά” – φωτο

    Στις κινητοποιήσεις των αγροτών και η Ερυμάνθεια. Με μπλόκο...

    Αγρότες Ηλείας: Κλειστός ο κόμβος Πύργου – Συνεχίζουν τα μπλόκα μέχρι την ικανοποίηση των αιτημάτων τους

    Κλειστός παραμένει ο κόμβος Πύργου, που οδηγεί τόσο στον αυτοκινητόδρομο Πατρών...

    Στην Πάτρα σήμερα ο Στέφανος Κασσελάκης

    Ο Πρόεδρος του Κινήματος Δημοκρατίας, Στέφανος Κασσελάκης, θα απευθύνει...