Νέος ΚΟΚ: Για ποιες 6 παραβάσεις θα προβλέπονται δρακόντειες ποινές

    Ημερομηνία:

    Σειρά συσκέψεων πραγματοποιήθηκαν το τελευταίο διάστημα το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη, με θέμα το νέο σχέδιο για την αναδιάρθρωση, την εντατικοποίηση και τον εκσυγχρονισμό της αστυνόμευσης σε θέματα που άπτονται της οδικής ασφάλειας.

     Στις συσκέψεις τέθηκαν οι βασικοί άξονες ενός σχεδίου άμεσων ολιστικών παρεμβάσεων προς την κατεύθυνση αυτή. Ειδικότερα οι άξονες αυτοί είναι:

    -Ενίσχυση του ανθρώπινου δυναμικού, με άμεση επιστροφή 50 αστυνομικών στην Τροχαία (θα ακολουθήσουν και άλλες επιστροφές τους επόμενους μήνες) και με αξιοποίηση και ενίσχυση των υλικοτεχνικών υποδομών επιτήρησης, αρχικά σε κεντρικούς δρόμους και μεγάλες οδικές αρτηρίες του Λεκανοπεδίου.

    -Διαμόρφωση προτάσεων προς τα συναρμόδια Υπουργεία και Φορείς, ενός νέου πλαισίου του ΚΟΚ, με έμφαση στην αυστηροποίηση των ποινών συγκεκριμένων παραβάσεων, όπως:

    κόκκινος σηματοδότης
    STOP
    Χρήση κινητού τηλεφώνου
    ΛΕΑ
    επιθετική οδήγηση
    διπλοπαρκάρισμα

    Σε ό,τι αφορά τις σχετικές παραβάσεις, όπως τονίζεται στην ανακοίνωση, πρόθεση του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη είναι η αφαίρεση, τόσο των στοιχείων κυκλοφορίας όσο και της άδειας ικανότητας οδήγησης, να βαίνει κλιμακούμενη, ανάλογα με τη βαρύτητα της παράβασης και την ενδεχόμενη υποτροπή του παραβάτη, και να γίνεται πολύμηνη, πολυετής και τελικά οριστική. Σε κάθε περίπτωση, θα ληφθεί ειδική μέριμνα, ώστε οι ποινές που αφορούν τις συγκεκριμένες παραβάσεις να εφαρμόζονται απαρέγκλιτα.

    – Επικαιροποίηση, επανασχεδιασμός και βελτίωση της πρωτογενούς αντίδρασης και επέμβασης σε περιπτώσεις εκτάκτων περιστατικών στους δρόμους και ιδιαίτερα στον Κηφισό, με στόχο την όσο το δυνατόν ταχύτατη αποφόρτιση και ομαλοποίηση της κυκλοφορίας.

    Για το ζήτημα αυτό πραγματοποιήθηκε σύσκεψη με τον διευθυντή του Εργαστηρίου Συγκοινωνιακής Τεχνικής του ΕΜΠ, αναπληρωτή Καθηγητή, Κωνσταντίνο Κεπαπτσόγλου -με τον οποίον είχε πραγματοποιηθεί τηλεδιάσκεψη στις 21 Αυγούστου- και τον αναπληρωτή διευθυντή του ΚΕΜΕΑ (Κέντρο Μελετών Ασφάλειας), του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη, Νικόλαο Γερασιμίδη.

    Συμφωνήθηκε να γίνει λεπτομερής καταγραφή και επικαιροποίηση των πρωτοκόλλων, υιοθετώντας παράλληλα τις βέλτιστες πρακτικές άλλων κρατών.

    Ο στόχος είναι αφενός η διερεύνηση τρόπων άμεσης αντίδρασης (επαρκές παράλληλο δίκτυο, συντονισμός) και αφετέρου η συνειδητοποίηση από τους πολίτες ότι η ασφάλειά τους, σε έκτακτες περιπτώσεις, προϋποθέτει ικανό χρόνο εργασίας εκ μέρους των Αρχών.

    Παράλληλα σχεδιάζεται η δυνατότητα ενημέρωσης των οδηγών στο κινητό τηλέφωνο για τροχαία περιστατικά που συμβαίνουν στην κατεύθυνση πορείας τους.

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    ΠΑΤΡΑ: Το εστιατόριο ΧΑΡΑΥΓΗ στις Ιτιές το 1920 – ΦΩΤΟ

    Πάτρα: " Ζυθεστιατοριο Χαραυγή " στις Ιτιές την δεκαετία...

    Σπάνια φωτογραφία – άποψη της Πάτρας πριν 100 χρόνια

    Πάτρα: Μερική άποψη της πόλης από την θάλασσα τελος...

    ΦΩΤΟ: Τα Ψηλαλώνια το 1930

    Από το αρχείο του Παναγή Μάμου

    ΠΑΤΡΑ: Αυτό είναι το κοριτσάκι που ξεγέλασε τον θάνατο στο Νοσοκομείο Ρίου – ΒΙΝΤΕΟ

    Η ΧΡΥΣΟΒΑΛΑΝΤΩ ΧΑΜΟΓΕΛΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ Το θαύμα της Παναγίας δια...