flamis.gr
Ενημερωτικό Portal, Πάτρα, Αχαΐα

Netflix: Γιατί ανεβάζει το κόστος της συνδρομής;

Ακριβότερα θα κοστίζει πλέον η συνδρομή του Netflix στις ΗΠΑ και τον Καναδά, καθώς η εταιρεία ανακοίνωσε ότι το κόστος για το στάνταρ πακέτο της στην αμερικανική αγορά θα αυξηθεί κατά 1,5 δολάριο στα 15,49 δολάρια τον μήνα και το basic πακέτο θα είναι κατά 1 δολάριο ακριβότερο, στα 9,99 δολάρια. Το premium πακέτο ανατιμάται κατά 2 δολάρια, στα 19,99 δολάρια τον μήνα.

Παρόμοιες αυξήσεις έγιναν και στις συνδρομές στον Καναδά, χωρίς όμως η εταιρεία streaming να κάνει ανακοινώσεις σχετικά με την τιμολόγηση των υπηρεσιών της στις υπόλοιπες αγορές.

Η Wall Street χάρηκε με τα νέα, καθώς η μετοχή της Netflix αντέδρασε με άνοδο 2% την ημέρα των ανακοινώσεων.

Γιατί όμως έγιναν αυτές οι αυξήσεις; «Προφανώς πιστεύουν ότι έχουν ακόμα την τιμολογιακή ισχύ να το κάνουν και θεωρούν ότι τα πακέτα τους παραμένουν ένα πολύ καλό value for money», εξηγεί ο Andrew Hare, αναλυτής της εταιρείας συμβούλων για τα media consulting Magid, στο CNN.

Σύμφωνα με τον Hare, η Netflix βλέπει ότι οι αγορές των ΗΠΑ και του Καναδά έχουν ωριμάσει, και έτσι προσπαθεί να αντισταθμίσει την χαμηλότερη ανάπτυξη στα νούμερα των συνδρομητών με υψηλότερα έσοδα ανά συνδρομητή.

Ο Mark Zgutowicz, αναλυτής της Rosenblatt Securities, εξηγεί ότι η Netflix ξοδεύει τεράστια ποσά για περιεχόμενο σε όλο τον κόσμο, κάτι το οποίο δεν μπορεί να στηριχθεί στα νούμερά της σε δύο από τις μεγαλύτερες αγορές της, καθώς η ανάπτυξη της συνδρομητικής βάσης σε ΗΠΑ και Καναδά έχει εξασθενίσει τα τελευταία τρίμηνα.

«Υπολογίζουμε ότι η Netflix θα ξοδέψει 17 δισ. δολάρια φέτος παγκοσμίως, έναντι 12 δισ. δολαρίων το 2020, που ήταν μία χαμηλότερη χρονιά, λόγω του κορωνοϊού», σημειώνει.

Σε κάθε περίπτωση, για τους συνδρομητές, η αύξηση του κόστους της υπηρεσίας είναι σημαντική, ειδικά καθώς συμβαίνει σε μία εποχή πολύ υψηλού πληθωρισμού.

Και το πιθανότερο είναι ότι την κίνηση της Netflix θα ακολουθήσουν αργά ή γρήγορα και οι ανταγωνιστικές πλατφόρμες.

Σημειώνεται ότι η Netflix έχει αυτή τη στιγμή 213,5 εκατ. συνδρομητές σε όλο τον κόσμο.