flamis.gr

Netflix: Στρέφεται στα βιντεοπαιχνίδια, ενώ μειώνονται οι νέοι συνδρομητές

Στροφή στον κόσμο των βιντεοπαιχνιδιών ανακοίνωσε ότι σχεδιάζει η πλατφόρμα Netflix, καθώς οι υπηρεσίες streaming που προσφέρει εκτιμάται ότι θα αποδυναμώσουν την αύξηση των συνδρομητών της, λόγω του αυξημένου ανταγωνισμού, αλλά και της άρσης των περιορισμών κατά του κορωνοϊού στις ΗΠΑ.

Η τιμή των μετοχών της εταιρείας διακυμάνθηκε χθες, παραμένοντας ωστόσο σχεδόν σταθερή στα 531,10 δολάρια. Τα κέρδη για την περίοδο Απριλίου-Ιουνίου καταγράφηκαν στα 2,97 δολάρια ανά μετοχή, μειωμένα από τη μέση πρόβλεψη για κέρδη 3,16 δολαρίων ανά μετοχή, σύμφωνα με τους αναλυτές της αγοράς που έλαβαν μέρος σε μία έρευνα (Refinitiv).

Η Netflix βρίσκεται αντιμέτωπη με μία δραστική μείωση των νέων πελατών της, μετά τη θεαματική πορεία αύξησης των συνδρομητών της το 2020, η οποία πυροδοτήθηκε από τα lockdown. Στις ΗΠΑ και στον Καναδά, κατέγραψε μείωση περίπου 430.000 συνδρομητών στο δεύτερο τρίμηνο του 2021.

Η εταιρία, που θεωρείται πρωτοπόρος στην προσφορά υπηρεσιών μέσω τεχνολογίας streaming, ανακοίνωσε ότι βρίσκεται στα αρχικά στάδια για την επέκταση των υπηρεσιών της στον τομέα των βιντεοπαιχνιδιών, τα οποία θα είναι διαθέσιμα για τους συνδρομητές της χωρίς επιπλέον χρέωση. Θα επικεντρώσει αρχικά την προσοχή της στα βιντεοπαιχνίδια που μπορούν τρέξουν οι συσκευές κινητής τηλεφωνίας.

«Θεωρούμε τα βιντεοπαιχνίδια ως μία νέα κατηγορία περιεχομένου για εμάς, που είναι όμοια με την επέκτασή μας στις αυθεντικές ταινίες, στις εφαρμογές animation και στις τηλεοπτικές εκπομπές χωρίς σενάριο», ανέφερε η εταιρία στην επιστολή της για το προηγούμενο τρίμηνο προς τους μετόχους της.

Η πλταφόρμα πειραματίστηκε στον τομέα των βιντεοπαιχνιδιών με μερικούς νέους τίτλους που συνδέθηκαν με εμπορικές επιτυχίες, συμπεριλαμβανομένων των τίτλων «Stranger Things» και «The Dark Crystal: Age of Resistance».

Αναλυτές έχουν δηλώσει ότι η εταιρεία είναι αναγκαίο να βρει νέους τρόπους για την επανέναρξη των συνδρομών, έπειτα από χρόνια ταχείας αύξησής τους.

Σύμφωνα με την εταιρία έρευνας αγοράς eMarketer, το μερίδιο της Netflix στα έσοδα από τις συνδρομές για τις υπηρεσίες βίντεο μέσω τεχνολογίας streaming στην αγορά των ΗΠΑ θα μειωθεί στο 30,8% μέχρι τα τέλη του 2021, από περίπου 50% το 2018.

«Η Netflix είχε ένα ακόμη απογοητευτικό τρίμηνο, καθώς ο ανταγωνισμός στον τομέα της προσφοράς των υπηρεσιών μέσω τεχνολογίας streaming αναθερμαίνεται» σύμφωνα με τον Τζεσε Κόεν, υψηλόβαθμο αναλυτή του ιστότοπου οικονομικών ειδήσεων Investing.com.

«Η απουσία νέων επικείμενων εξελίξεων που θα λειτουργούσαν ως καταλύτες στην αύξηση του αριθμού των συνδρομητών είναι μία από τις κυριότερες αιτίες για τη σχετικά ήπια απόδοση της Netflix τη χρονιά αυτή», παρατήρησε ο ίδιος.

Comments are closed.